今日我神禁早就起
6點就返到學校化裝.and set 頭
超眼訓
7點就出發去高山劇場
7點半係果到之後就繼續化裝.and set 頭
仲有幾個師姐係張上面訓着左
我都訓着左...嘻嘻~~
終於到我地落台比賽la
我做錯左兩個動作
我超怕會累街坊
點知.....................
我地羅左個甲牙!!!
哈哈哈哈哈........
依家都勁開心
超放心....
不過依家冧返起我吾係禁開心...................
--------------------------------------------------------------------------
我影左啲相系相簿....
大家去睇下la
|