呢排好煩冀好悶
煩ge系我哋班女仔無端端搞對抗
佢地搞就話無所喂
最衰就系連我都拉埋落水
仲要糸拉左去被人反果個同學渡
唉!!!!!!!!!!跟住就卑佢煩左差5多
一個月
總於系上個禮拜識左個新FD
雖然5系好好傾
但好過被人當啊四
==============================================
仲有啊
你地好耐沒上我個blog仔la
你地系吾系吾記得我la
鳴鳴鳴鳴鳴鳴..................................
好傷心a
吾講la
bye~~~~~
|