就來開學la
吾知點解有一種好期待ge感覺
可能係果間學校無人識我瓜
近排好悶牙
果blog又上吾到
日日上補習班
啊~
我就來真系就來變成呆瓜一族
唉~沒野講
今日系個Mail度渾一遍野
積積復積積,唔識就唔識,
測驗夠刺激,居然無題識,
上堂聽唔識,搗亂多款式,
自修一樣識,睬距都生積,
生系中國人,死系中國魂,
要我學英文,梗系沒可能,
英語唔合格,更顯我性格,
數學唔合格,老師負全責,
語文唔合格,咁我沒办法,
考試考得好,全靠隔離好,
考試考唔好,隔離唔識做 。
日日返學愁更愁,老師講野無離頭,
我就聽到似夢遊,次次批評無理由,
功課多到似報仇,做野做到似撈頭
返學為左乜,日日被糟質,
功課都系抄,一系就唔交,
返學等放學,放學飲可樂,
打鐘各自飛,就咁又-DAY
|