今日真系起開心牙
吾駛返學
又可以去中上環玩...
其實....
系同埋一啲高年班ge同學去中上環歷史游
講白啲就系戶外上課...
唉~~
不過系下晝1點幾先去,
呵呵~可以訓眼啲.
不過依家就來夠鍾la
點算
死~我吾記得
我系暈車一族
死la.死la
吾寫|a我去買糖先
88~
==================================
其實仲有一個系我開心ge原因
果個系咩?
系秘密
提示〈只有果個人先知,如果其他人都知ge話,難道佢就系同我心靈相通???)