您已經停留了
 
琳__]],!!你說會記得我.. 還記得嗎?
入到黎要留Cm*哇!!!
吾系我嬲死你地咖xdd~!
 
 
ABBY1314
暱稱: ♥琳__]],!!aB!By
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-06
2008-02-29
2008-02-18
2008-02-17
2008-02-04
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 71
今日人氣: 53
累積人氣: 2517
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


2007-09-19 分類: 未分類

好耐冇打lu...

近排忙到爆血管都冇時間牙...

日日都留堂..

仲要系冇理由嗰隻..

d  ms..ar   sir個個都kai子感既樣..

煩到pk..

學校都夠煩咖啦..

系屋企仲要多多個牙媽...

仲+之煩....

又多功課wo...

今日PE堂嗰時..

遲左出黎姐...[[得嗰3min]]

罰企左2堂..

比班男仔系感笑...

成個傻婆感..

好彩有儀姐夜晚陪我姐...如果我系..

呵呵..

吾屎做人都得啦..

更+之好彩既就系我地班竟然有d同我同思想既fd..

kaka..

我不嬲都話我好lucky咖啦..

哈哈...

但系佢地d    ts好似差左d感囉...

竟然對...

有興趣..

但系其實佢都ok既..

唉...

e+見倒身邊既人..

個個都系一對對..

但系我就孤單一個..

有d吾知點形容既feel..

但系好彩有人陪...

---

但系

寶燕終於有仔溝lu..

佢地都幾襯咖..

2個都系矮..

2個都系傻傻地既..

吾錯wo...

加油哇..

郎哥仔..

我精神上sp你..

但系你可吾可以吾好堂堂都阻住我訓呢...

你要問米自己問佢囉...

你吾好連佢中意睇d咩書都問我先得咖..

我又吾系佢....

你吾好再煩住我啦..

塭你既[[寶燕妹啦..]]