好耐冇打blog了
星期一係地理測驗
星期五係英文測驗
如果我再唔用番個心去準備
我一定唔會可以有合理既成績
但係我真係做唔到
我而家已經唔能夠自己控制自己
好快我就只會成為一個成績差,品行差既人
好快我就唔可以再係呢一度打blog
好快我就真係係呢個世界中消失
我真係唔想
我好想阻止
我好希望可以有人可以幫到我
但係
又有邊個
真係可以感受到係無言後面既辛苦呢??
而家既我
就好似等待死亡
................................................