ABC000123
暱稱: 畢峰
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
MORE...  

« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌
《第一次的開始》
《一鼓享受》
《由零開始》
《平行路軌》
《最後悠閒》

日誌分類
全部 (287)
舊文 (234)
體驗日常 (36)
吹一D水 (6)
特日遊 (7)
速食文句 (4)

訪客留言
有時候人生就... (暴雨)

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱

我的好友

我的連結
畢峰館之娛樂廊

日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 195
今日人氣: 49
累積人氣: 150443

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


回應 分類: 舊文

本來唔想咁早打blog

但係我今朝睇左一個同學既blog

所以我決定係呢個時候打blog

呢件事係關於書展同靚模既事.

話說靚模出寫真集

係書展到賣

又辨d簽名會咁

我仲係電視到聽到

有個掛前位既學生妹

只係為左買本寫真集

就在開幕前一星期就排隊

oh my god!!!!!!

我聽到呢個消息第一個反應就係咁.

果位同學好擔心果社會變成咁會唔會冇藥可救

呢種心情係絕對十分值得欣賞表揚!!!!!!!

至起碼佢對呢個社會仲係抱住希望

好希望可以改變

好希望果社會可以變番好

呢種心情絕對值得表揚再表揚!!!!!!

呢種憂國憂民既心情

真係仲有幾多個人會有呀???

唉~~~

而家既中五生

睇重既就係得死物

份會考卷係死架!!

大家仲要拿著一份死物當寶咁

........................................................(後面省略唔講,愈講愈火,無謂閙人)

我地返學既

係為未來既生活做準備

我地畢業之後要面對既

係一個社會,係一個世界

唔係一分死物,唔係一分考試卷!!!!

講乜野返學係求知識既!!!!

乜仲可以有人單純咁抱住呢種心情去應付考試嗎???

成績??

一d都唔重要

重要既係我學得到幾多

用得到幾多

廢話!!!!!!!!!!!

成績唔重要既話

點解要咁多學生死於非命????

吸毒有害架!!!你當佢地係百癡既

佢地唔知??唔好講笑啦!!

佢地真係唔知既話你地要承擔既責任仲大!!!!

佢地實在忍受唔到

忍無可忍

有d人壓力過大跳樓

間接都係因為教統局!!!

教統局可以話係殺人兇手!!!!!!!!!!!!!

..............................................................................(後面果d再省略唔講,愈講我愈想一把火燒左教統局)

有得救嗎???

有d人繼續堅持

佢地唔會放棄

係呢一班少數人當中

我都係其中一個唔會放棄既一個

應該係話

我冇可能放棄

因為呢樣就係我生於世上要做既野

可以話係一種使命

亦可以話係一種理想

就算呢個世界真係容不下異類

我都唔會放棄

最多就用第2個方式

繼續堅持

講真

原先果團火真係已經消去

我而家可以做既

只係默默咁搵一個可以明白我心中果團火既人

繼續幫我傳開去

道不同,不相為謀

睇唔明既,唔好睇

我寧願多一個敵人

都要搵到一個可以繼續我呢團火既人

今日講到呢度

後會有期

最後,我想俾兩首歌大家聽下

一個係對世界既積極,另一個就係消極

你地又聽唔聽得出佢地當中既同和不同呢???

黃家強 <衝開一切Ⅱ>

黃貫中<In The Name Of Rock>

有感覺既不妨留言~






訪客留言 (返回 ABC000123 的日誌)


cwlam 於 2009-07-31 10:32 PM 發表:
我知返學要當然唔係直接求分數亦都知道求知識係重要
但係你無一定既知識又點得到高分
你見到自己好低分會唔會開心?
你滿意今次既成績嗎?
唔滿意又係咩原因?

至於會考
改卷其實都唔係太公平
你講得無錯
遇著一d唔認真既老師改
真係好慘
就算你比$去check卷
人地唔會對下你d points有無改漏ka
只會加下個分
係咁ka啦
就算點都好
都要努力做
唔好諗咁多啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

回應您上半句
如果我仲會因為呢d所謂既成績而影響自己既喜怒哀樂
我就唔叫鄺偉強!!!!!
有一樣野
大家都錯左
【我知返學要當然唔係直接求分數亦都知道求知識係重要】
您要明白
返學係求知識架咋!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
恩師同我講過
成績只不過係一堆冇用既數字
甚至連數字都不配!!!!!!!!!!!!!!!!
當年既我壓根兒沒有想到恩師會講到咁
更加唔明點解佢會咁講
您應該都會覺得佢講得好誇張
甚至您會覺得佢講得錯
呢個亦都係我當時既疑惑
到左中二
我忽然明白呢句說話既含意
到我有一d唔錯既成績後
忽然感受到恩師佢當時點解會講得咁激動
呢樣野
真係要自己先可以感受得到
有d野無論其他人點講
您都唔會信
唯有真正感受到既時候
您先會相信呢句說話
 
我同您講會考既野
我唔明您點解仲可以感受唔到我當中既怒氣
我唔係覺得慘
我係覺得好憤怒!!!!!!!!!!!
一個人既一生
就咁毀左係呢個連老師都唔尊重既所謂試卷
我地用心做
我地用左一個小時,兩個小時,一個月甚至係更多既時間
換來既係D咁野?????????????
唔夠30分鐘既改卷
俾老師認為係一件苦差
隨隨便便睇住個所謂既答案拿拿聲咁改下就算
連所謂專業既態度都冇!!!!!!!!!
要我將我既心血俾呢D咁既人渣,呢D垃圾去改
發夢啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我唔講野
係因為根本就冇人真係用佢既心去聆聽
我唔會將我自己既野
倒落去垃圾場!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Posted at 2009-08-04 09:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cwlam 於 2009-07-31 12:06 AM 發表:
無錯 你講得岩
將來呢個社會可能只會愈變愈差
其實點知係因為書展/美女廚房等等加劇左呢個社會既變動
近呢個年代既社會風社都已經開始變差
最近只係令到市民有更多機會去接觸呢d野
所以d人先會有今日呢個話題
一個社會風氣敗壞
就令到d人既思想都有問題
可能一個正常人都會比呢d風氣影響 =p

你講到學校係求知識 成績唔重要
其實我覺得成績好重要
而家呢個社會好多都睇你成績
不過當然會睇你個人品格、修養
而教育局係殺人兇手?
學生有壓力係必然既事
雖然好多個案都話佢地係受到極大壓力或者接受唔到自己既成績而自殺
但係最大問題既唔係佢地本身個人問題?
如果佢地唔係諗埋一面
肯堅持落去
結果又點會變得一無所有
仲令身邊既人擔心?
(例外事件唔計住)
 
 
 
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~~
而家我終於明白
點解李商隱既悲傷會咁痛
痛到佢得48歲就離開人世
唉~~
你既然話成績好重要,
咁我問你一條好簡單既問題
你返學係為知識定係為成績??
 
 
我既答案係知識。
只得知識
無論呢個世界幾睇重d所謂成績
我都唔想亦唔會再放它為我的目標
我近來諗到一條連我自己都感到悲傷既問題
呢d所謂既成績究竟公唔公平呢??
我唔係講學校既考試
我講既係
我地黎緊既會考。
做果個係全心全意,拚命去做
改果個竟然係累到無得再累既老師
份卷只會見得一次
之後我地見都見唔到
究竟佢有冇改錯??
我地可唔可以追究??
......................................
公唔公平呢??
我地係咪考緊一個好既考試呢??
係咪一個有質素既考試呢??
Posted at 2009-07-31 04:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com