本來唔想咁早打blog
但係我今朝睇左一個同學既blog
所以我決定係呢個時候打blog
呢件事係關於書展同靚模既事.
話說靚模出寫真集
係書展到賣
又辨d簽名會咁
我仲係電視到聽到
有個掛前位既學生妹
只係為左買本寫真集
就在開幕前一星期就排隊
oh my god!!!!!!
我聽到呢個消息第一個反應就係咁.
果位同學好擔心果社會變成咁會唔會冇藥可救
呢種心情係絕對十分值得欣賞表揚!!!!!!!
至起碼佢對呢個社會仲係抱住希望
好希望可以改變
好希望果社會可以變番好
呢種心情絕對值得表揚再表揚!!!!!!
呢種憂國憂民既心情
真係仲有幾多個人會有呀???
唉~~~
而家既中五生
睇重既就係得死物
份會考卷係死架!!
大家仲要拿著一份死物當寶咁
........................................................(後面省略唔講,愈講愈火,無謂閙人)
我地返學既
係為未來既生活做準備
我地畢業之後要面對既
係一個社會,係一個世界
唔係一分死物,唔係一分考試卷!!!!
講乜野返學係求知識既!!!!
乜仲可以有人單純咁抱住呢種心情去應付考試嗎???
成績??
一d都唔重要
重要既係我學得到幾多
用得到幾多
廢話!!!!!!!!!!!
成績唔重要既話
點解要咁多學生死於非命????
吸毒有害架!!!你當佢地係百癡既
佢地唔知??唔好講笑啦!!
佢地真係唔知既話你地要承擔既責任仲大!!!!
佢地實在忍受唔到
忍無可忍
有d人壓力過大跳樓
間接都係因為教統局!!!
教統局可以話係殺人兇手!!!!!!!!!!!!!
..............................................................................(後面果d再省略唔講,愈講我愈想一把火燒左教統局)
有得救嗎???
有d人繼續堅持
佢地唔會放棄
係呢一班少數人當中
我都係其中一個唔會放棄既一個
應該係話
我冇可能放棄
因為呢樣就係我生於世上要做既野
可以話係一種使命
亦可以話係一種理想
就算呢個世界真係容不下異類
我都唔會放棄
最多就用第2個方式
繼續堅持
講真
原先果團火真係已經消去
我而家可以做既
只係默默咁搵一個可以明白我心中果團火既人
繼續幫我傳開去
道不同,不相為謀
睇唔明既,唔好睇
我寧願多一個敵人
都要搵到一個可以繼續我呢團火既人
今日講到呢度
後會有期
最後,我想俾兩首歌大家聽下
一個係對世界既積極,另一個就係消極
你地又聽唔聽得出佢地當中既同和不同呢???
黃家強 <衝開一切Ⅱ>
黃貫中<In The Name Of Rock>
有感覺既不妨留言~
|