對於會考
我只有一句說話好講
要講既
係某人既回覆我都講左
而家再打呢個BLOG
只係因為我而家真係
好憤怒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
憤怒,係因為人心
呢次
會係我最後既憤怒
以後我都唔會再講呢D野!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
永遠都唔再講!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4C班(而家應該要叫5C班)
好自為知!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|