ABC000123
暱稱: 畢峰
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
MORE...  

« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌
《第一次的開始》
《一鼓享受》
《由零開始》
《平行路軌》
《最後悠閒》

日誌分類
全部 (287)
舊文 (234)
體驗日常 (36)
吹一D水 (6)
特日遊 (7)
速食文句 (4)

訪客留言
有時候人生就... (暴雨)

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱

我的好友

我的連結
畢峰館之娛樂廊

日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 195
今日人氣: 64
累積人氣: 150091

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


返學啦~ 分類: 舊文

呢個blog都有至少一年多既時間了...

真係估唔到自己都會打blog...

仲記得我知道有qooza係因為歐陽既關係。

講起歐陽,

我好多野都係因為佢而明白

而家冇左佢係度

我有好多野都唔同左

今日係第一日返學

都係做埋d平常事

冇乜特別

只係幾日後應該又會開始番忙碌既生活

唔係話呢種生活唔好

只係我覺得大家咁忙碌都唔知忙d乜

有好多人(應該係話全部人會好d)話我為左個會考而努力

咁都叫做唔知原因咩??

咁我再問多一句

點解你地要去考會考?

有人又會答我希望可以入大學,讀好書,搵份好工

最好就有好多錢

唔知呢d又係咪你既諗法呢?

咁我又會再問

有呢d黎做乜呢?

點解你要有呢d野呢﹖

唔知你又會點答呢?(其實我自己既答案會好簡單...因為我覺得有趣,有趣我就會做,冇興趣既話我死都唔同你做....)

考會考既原意

大家又記唔記得呢?

其實呢個會考既存在

目的就係希望搵一d【所謂】成績好既人

除此之外

仲有一個好重要既目的

就係要趕走一d人

呢個係會考既存在目的(負面既解釋...正面既解釋當然就係搵d所謂好學生啦.....)

講左咁多野

我都唔知自己想點.........

希望聽日返學順利啦.....






訪客留言 (返回 ABC000123 的日誌)


cwlam 於 2009-09-05 01:11 PM 發表:
而家我只想考好會考 升上f6,f7
至於考唔考到入大學
我信心唔多啦(講真)
讀好d書 除左多左知識外
第時仲可以搵份自己鍾意既工
生活都好過些
我所指既生活,並唔係單單為左自己
仲有既我都唔係好想講(其實我怕別人唔知點睇我,講出黎我驚比人覺得好假,我呢種心態未改到,唔知係咪心態-_-)
我亦都無係blog講過
因為我知道呢個世上唔係有好多人會咁做
當我見到有d咁既人時
我會好開心
果樣想做的事亦都係我興趣

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

估唔到連您都咁講>.<
咁點解你要上中六,中七??
目的都只係得一個
就係要入大學!!!!
係我眼中
我第一步要做既
就係要入大學
無論邊條路都好
無論條路係點到好
我都唔會介意
我眼堭璅鴐J
就只係得大學!!
呢d唔係信心
而係決心!!!!
上大學既目的
講出黎都覺得好笑
我只係對大學既圖書館好有興趣
聽講果度有好多好多書
我真係想將佢地睇哂~
而且入大學仲有另一種意義
一種精神上既意義
係我眼中
入大學係一種告別
真正對自己既無知告別既時刻
我好想係講度
見更多唔同既野
望得比任何野遠
係我眼中
望到既唔係只得我短短幾十年既生命
呢d人都係短視
生命,時間係長到達至永恆
我望既
唔只係香港
而係全世界,全宇宙
做人
要找到自己既定位
絕對唔係俾社會做一個扯線公仔
社會叫你做乜,你就做乜
連諗都唔諗
咁同死人有乜分別??
你做乜考會考??
如果我同你講
你唔駛考就入到中六,七,再入埋大學
之後你一生無憂
你仲去唔去考??
冇左社會既強逼
你仲會唔會花咁多時時間係呢個已經考唔考都無意義既試??
我會
因為呢個考試真係好好玩
係我眼中
只要果件事唔好玩
打死我都唔會同你做
社會係由未來既我地接手,我地先至係呢個社會既主人
點解要由呢個社會改變我地?
應該係由我地改變呢個社會!
你唔應該因為怕別人而唔講自己既野
講出黎就講出黎
做乜要理你??
只要呢個真係你既諗法
就應該放膽講出黎
除非係冇人理你
如果唔係就一定要講!!
Posted at 2009-09-06 11:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com