當有人同我講唔好咁介懷呢次DRAMA時(其實好似得一個人講。。)
我總想說出這句
「業餘始終勝唔過專業」
呢句,係我睇完英文DRAMA時的感慨
亦係我點解星期六、椰青講完後會決定完全寫一份全新劇本既原因∼∼
因為,我好想羸
真係好想羸
唔想就咁輸,呢次已經係最後一次了
再也沒有機會在學校玩DRAMA了。。
所以,我才特地花了整個星期一的時間,由晚上九時寫到凌晨4時,才寫起那份「重生」的劇本
但係。。
我明白,我明白的
得兩日,要「重新」由零排過,一切東西又要重新黎過,無論係邊個,都唔會咁做
因為,咁樣簡直係玩命
一玩得唔好,就只會玩火自焚,
完全係一個賭博
唔用係好正常
呢個係我動筆寫之前就知道,但結果都係忍唔住投放全部精力去寫呢份劇本
因為,我真係好想羸
自從睇左英文DRAMA後,我就對中文DRAMA好擔心
太強了,太專業了
簡直就係一道不可穿過的牆
想羸,根本就冇可能
但係,我真係唔甘心
我好唔甘心
我知道,我呢D咁既連業餘都唔係既失敗演員,就只會令到整隊人連爭勝既希望都冇
當做完時,我總是覺得
若果這套劇不是由我做主角,或許還可以拿到第3名……吧﹖
揮之不去,揮之不去,陰魂不散
我還能做的,就只是寫野了
星期六,就因為椰青一句,令我找到或許是唯一一個可以戰勝他們的方法
「在劇本上、在衝突上、在張力上勝過」
因此,不惜花盡一天的元氣,狂寫、再寫,再狂寫
為的,就是要寫一份史無前例,幕幕都係衝突、高潮既「超級劇本」
最終,事實都係話俾我聽:「臨時臨急既創作作品,果然都係唔得既。」
今日既結果,唔可以話唔知道
由星期五果日,我就隱約感到會有今日既情況發生,果種擔憂既感覺係星期六仍然冇消失
結果,我地奇蹟地入到決賽
其實當時好驚訝,入到﹖﹖
原來。。。
唉∼∼
不過而家講乜都冇用
仲記得星期二果日,決定只係小改,呢個決定係最應該、最正常、最合理
但係,咁樣一定羸唔到冠軍
呢個係我既想法
不過我一直都係想羸冠軍,
一直都係。。
唉∼∼
整件事,已經完了
完了
還是躲在一旁,寫我自己的小說好了
不用再與人相處,或許才會使我感到開心……嗎﹖
|