今日勁無聊,我家姐去唱K,我呀媽去打麻雀,我呀ba就要番弓,得番我一個系屋企到打機,d人勁到爆炸,打到唔想打,就想出街,一d就唔想出,一d早就出左去,得我一個系屋企發呆 ,一想起佢地玩得咁開心,我就系到 傷心 ,不過好彩有人約我明天去踏單車我都冇咁傷心-_-,不過佢都話唔知要唔要番民安隊,話要去濕地公園到...跟著我去食M記,食食下有班8婆問我d立有冇人坐,我就話冇,佢地就坐左落去,佢無啦啦問我,佢地邊個最靚女?!!!我就話果到有位坐,佢都唔坐過去,g後我走左...勁想問佢有冇自知之明...唉∼跟著都冇咩特別事,咁就一day
|