好sorry!
我咁耐都冇打blog...
因為要讀書-_-要考試 間中都有打下機-v- .................................... 今日考完試後 放學果陣比班8婆佢地跟著 佢地仲吐左d汽水落我地到 都痴痴地-0-
間中都有打下機-v-
....................................
今日考完試後
放學果陣比班8婆佢地跟著
佢地仲吐左d汽水落我地到
都痴痴地-0-
................................................
重有我要考完試先可以打blog