近 排 屋 企 發 生 左 好 撚 麻 煩 的 事 -口-" 我 十 分 之 不 開 心 對 住 屋 企 人 .. 吾 知 打 咩 好 .... 因 係 2 日 前 發 生 的 ... 情 感 沒 哂 -﹏- " 所 以 打 吾 返 個 種 野 .... 我 正 係 可 以 講 係 我 最 黑 暗 時 侯 得 一 個 人 肯 陪 住 我 ... 多 謝 佢 聽 我 哭 訴!