今日是2007年最後一日啦!!~回想起今年.真係有好多開心同唔開心既事發生左!!~但係尼d回憶我係唔會忘記架!!~係尼到我祝大家係2008年開開心心.同情人一齊過得好開心啦!!~2008年到啦!!~我要做一個新造的人呀!~係尼到我送一首歌比大家啦!!~再見啦!!~2007年!!~
洪卓立-苦行僧
曲:伍仲衡
詞:郭薾多
編:Ted Lo
監:舒文@Zoo Music
相戀於熊本 古老記憶的藍本
誰先失戀 也是能生活
沒法珍惜你 隨處愛護
今出走置之不顧
誰都講我是如此的可惡
*如何下決心 被你憎
彼此分開遠或近 情感再不可發生
不配做你的戀人 不如被你憎
情願你憎恨 而戀上別人
月台前熱吻 不需沉淪傷心*
只需記得愛情多麼吸引
分手於目黑 身處太空般迷失
列車一開 掛念成災難
就算當初你 流過眼淚
一天黑眼圈消退 回想起往日根本不登對
*如何下決心 被你憎
彼此分開遠或近 情感再不可發生
不配做你的戀人 不如被你憎
情願你憎恨 而戀上別人
月台前熱吻 不需沉淪傷心*
只需記得愛情使你多興奮
如何被你憎 下半生
纏綿回憶帶在身 提早一點死了心
捨棄掉化灰感情 在沿途小鎮
流浪裡修行 迷戀過路人
別離還是擁吻 不需旁人悲憫
只需記得我們彼此吸引

〢*★‾`飛輪海【東城不敗】﹍☆〃
|