2006 年 12 月 15 日 星期五  |
|

幸福.愛情是怎麼回事 |
今日小息買完野食..
超無奈..
話咩6d阿李孫(琪)同音..中意我囉..
但係..我覺得冇可能..
我咁既樣..更而且我中意的是陳xx呢..
今天決定要真心真意愛他..
絕無放棄之念..呵
仲想送christmas card give him ar..
陳愷瑩話陪我喎..
好驚阿!
我真係好LUV佢..
LUV一個人既心情會快樂..會妒嫉.會HURT..有好多心情發生..
仲有想哭..
我買左本書係講愛情..
有3個人答既..
有條問題就係會唔會同時喜歡2個人..
個3個愛情磚家都話唔會..
因為一定有篇差喎*
仲有..給一個自己不愛的人愛著..
不算幸福.是什麼呢?
今日去左唱K**..
屌..飛輪海得2手炸..
得只對你有感覺同我有我的YOUNG*
都好聽..
但係係個到聽..唔好聽嫁..
大家對男朋友要求是什麼?
我:令仔.(邊到會真係中意位令仔==).保護到自由..型仔.中意打機..又高..THIN(不過我LUV個位有小小BABY FAT)..
大約是這樣吧..很喜歡他呢==好似好嘔*
|
打完LU*︰2006-12-15 09:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
哎也也= =''
妳終於肯打LUU..XD`
對男朋友要求.. 我最緊要GE`..
系FEELING..=_____+!
|
網主回覆
嗯..喔..
我都係咁話..哈哈 Posted at 2006-12-17 04:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|