

今朝8點到就醒左*... .表哥問我係咪轉左死性`
因為我太早起身喇`'=V=*
10點幾同媽咪'表哥'表姐+姨媽去左行山. ..
但中途同表哥都決定放棄嚕`*攰死人咩=V="
11點幾食飯`2點先由大陸出發返港!
喺上水直接出去AIA'.. ..
3點幾`'到左嚕.. .
有[3兄弟'5'6'7'8'MATTHEW'牙B+爸B]`
玩飛天千秋`同源米爭位坐'比佢打=V="
玩第2個*乜野靈異通車..1啲都唔驚`仲要排左咁耐`浪費我啲腳力
玩青蛙跳果陣.'啲感覺好正*係咁上下上下郁!
玩攤位..真係好蝕囉`今日真係無運到*1隻公仔都掉唔中!!
好彩牙B比左隻心心公仔我咋`..THZ
.
本來MATTHEW都比隻兔仔我嫁*.比SMH拎左咋=V="!
由於紫琪佢地未玩完攤位..SO同牙B+源米+爸B+SMH佢地玩住機動先*
玩左果個大風車`轉到接近死神喇!
之後再玩碰碰車,.勁衰囉
無法接受佢地既所作所為*.源米'爸B'SMH玩果陣`係咁撞我同牙B!
不過我夠機警咋`*. ...
主菜到喇. .就係玩G-FORCE*
本來得我同GOOMI+FU玩咋`但BC.FU叫紫琪玩`'
SO紫琪就應承左嚕*[難以置信--佢大膽左]
等左好鬼耐*/..中途好有緣咁見到家倫!
本來1直都唔驚*...但上到去最高果陣..GOOMI係咁講好高`又話驚!
攪到我有啲心慌慌.,仲叫救命咁喇!!
轉牙轉..玩緊果陣,,我話邊度先係正確方向牙?!=V="
落返尼. ..真係面都青埋=0="紫琪同我憎GOOMI成日嚇人囉!!
玩完無乜時間..SO即刻跑去玩過山車*[GOOMI'我'FU+紫琪]
拖住手咁玩!!`. .. 玩完呢餉[6'7'8]就即刻衝過去玩360度勁轉果個...暈到死
玩最後1個喇...BC11點嚕*=跳樓機`落尼果下嗌左出尼囉!!驚牙嘛!!*
要離開喇. . ..*等齊哂人就返TSW`本來諗住落YL嫁..但驚無車搭!
咁就去左TSW既綠茵食MUM MUM*!
食完就行返屋企嚕!!
好驚
...有條佬跟住我"痴根既!
返到屋企HEA左陣+SMS先訓!!
同你地1齊玩..毫無雜質*=先係最舒服囉>3<*

