TT堂`做左個INFORMAL既QUIZ.. . MISS成日都叫我唔好偷睇朱劍=.=" 對唔住..我辦唔到囉!!
英文+電腦堂"悶爆咩>.<* 再係咁我就支持唔到喇!!
TT繼續做果個QUIZ但又唔係QUIZ既QUIZ! 跟住再討論答案!`
中史`MISS無返學. . 我地喺度睇果個13猛鬼` 勁驚`'拎件冷衫遮住自己隻眼 之後仲嗌埋出尼..但真係好睇囉!!
放學唔講喇*.. ..