

長話短說*. ..電腦中左毒`SO呢排打日記既機會會小左=V="
今日第1堂係PE.好耐都無盡力咁跑. ..
本來係我慢過GOOMI嫁..但啲男仔阻住左佢跑`
SO最終都係我勝利!
THEN.我地做完熱身兩班都坐左喺度吹水+講笑!
之後我地文科女仔就出左去玩捉人果個..今次終於到我做捉喇`
本來今日又學果啲欖球比賽嫁..但真係無興趣`
SO MISS比我地玩集體GAME!
4A1+A2 1齊玩紅綠燈'私奔!-=>好正!
但發生左意外!!
無法接受牙*個肚係勁唔聽話..勁攪肚=/\=!
好彩咋. .. . ..
中史堂我地班整左張心意卡比MISS.佢有兩日無返!!`
今日佢返左忌.但係聲帶發炎.無教書`^^"
我地就睇[古宅心慌慌]..`有啲都真係驚囉!
但之前睇過..都唔記得哂嚕*
放學..同牙褲返屋企`食左爆多野
`
好正今日餐晚飯`.叫左好多餸食!
PS:優雅?`*

