11點起身 依然係好眼訓..... 成個聖誕愈離愈悶
番到去又要考試 諗下都煩
d功課已經俾我搞到7788 總算可以安樂d啦...
但係有d功課我根本都冇..點做呢??
成日係到對住電腦搞個個CL 網頁 到底係幾時交呀~_~
有人話係2月交 但係又人話係1月7交-,-
真係搞到我亂都癡線 .............................
都係唔理住 岩岩係網上面睇到一條片幾得意^__^
亦都可以話係恐怖@_@ 我睇完覺得有D ... 唔知點形容既感覺
兒童不宜 有心臟病或高血壓人士 請勿觀看@@