今日睇左個套超級零零狗-___-
我覺得呢個片名好樣衰@_@ 所以我都係叫Bolt 好D
第1 我唔係睇中文版 即係唔睇粵語配音
我睇左原聲 真係唔錯 如果100分滿分
我會俾85 講真啦 個結局真係幾感人
隻狗仔為左救佢主人 寧願同主人一齊係火場入面唔出離
個感人個場面幾震撼 唔錯既一部卡通片啦^___^
所以如果你地去睇 或者係以為睇外國既卡通片都好
千祈唔好睇配音版 睇番原聲會好好多
____________________________________________