陸運復仇記 之 蓄勢待發
第23屆的陸運會 場上只有我一個
一年時間 我的潛能完全推展至高峰

有耐心者 能夠得到他想得到的一切 出自富蘭克林
AIRMAXKEN
暱稱: AIR@KEN@MAX
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2009-01-31
陸運復仇記之 第35章
陸運復仇記之 第34章
陸運復仇記之 第33章
陸運復仇記之 第32章
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2008 年 12 月 31 日  星期三   晴天


陸運復仇記之 第14章 開心 分類: 未分類

朝早9點   我呀媽為左整醒我  晨咁早開電視  仲要較到好大聲....

搞到我訓唔到   惟有起身執下D書  .....   不過執左等於冇執..

我懷疑自己係唔係有少年癡呆症    有時自己唔知自己係到做緊咩

好似靈魂出竅咁    之後就有D暈暈地 Orz  睇離自己時日無多

由朝早一直睇電視睇到下就   之後呀sir搵我玩msn 遊戲@@

玩下玩就玩到而家9點幾  唔計食反個個時間

講真  d game都ok既  不過係我唔係好識玩poker!_!   輸哂

今個聖誕節都真係好無聊   日日係屋企hei  又唔想溫書

冇哂動力   wow-,-     1月4號就生日   都搵唔到咩節目可以做

加上第2日就番學   簡直無奈之中既無奈   失望之中既失望






訪客留言 (返回 AIRMAXKEN 的日誌)


mand02001 於 2009-01-01 11:32 AM 發表:
新年快樂啊^____^
唔緊要啦
有d人系考試個時生日timla
你已經好好喇
happy new year!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kissyim 於 2009-01-01 11:08 AM 發表:
HAPPY NEW YEAR !!
=3=|||
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好少見你留言
多謝你先^^
Posted at 2009-01-02 05:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MUSIC
eingzone.com
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 1937
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed