朝早9點 我呀媽為左整醒我 晨咁早開電視 仲要較到好大聲....
搞到我訓唔到 惟有起身執下D書 ..... 不過執左等於冇執..
我懷疑自己係唔係有少年癡呆症 有時自己唔知自己係到做緊咩
好似靈魂出竅咁 之後就有D暈暈地 Orz 睇離自己時日無多
由朝早一直睇電視睇到下就 之後呀sir搵我玩msn 遊戲@@
玩下玩就玩到而家9點幾 唔計食反個個時間
講真 d game都ok既 不過係我唔係好識玩poker!_! 輸哂
今個聖誕節都真係好無聊 日日係屋企hei 又唔想溫書
冇哂動力 wow-,- 1月4號就生日 都搵唔到咩節目可以做
加上第2日就番學 簡直無奈之中既無奈 失望之中既失望
|