考左3日既科目 到而家都覺得還可以
中文同IS 都基本上覺得 唔係好掂
至於數學 麻麻地啦 不過唔夠時間就係真
呢3日一考完之後就番屋企
番到去就即刻訓教 訓醒食反 之後就溫書
呢種咁既考試生活真係悶到死 好想快D考完-,-
唔講喇 訓教去..........................................