唉.....
今日無聊到死LA-.-
又冇咩野玩WO!!
上堂牙SIR,MISS又放悶蛋....
咁緊系睏覺GA LA-00-"
好LA...放學我留低做野~~
我系咁剪紙...剪到隻手好鬼痛>O<
跟住我咪系到畫黑板...
畫O左一陣就冇畫....
跟住我地叫牙SIR比錢我地去買整壁報要用既紙....
買完返黎...黃輝冇啦啦話5同我,牙奶.牙瑤玩-*-
都5知發生咩事...
好無奈!!
過O左冇耐...我同佢地就走佬~~
系咁LA!!下次見-V-