真係奇蹟呀, 個BLOG咁耐冇用我都記得ID 同PW.
3年前既我唔會諗到而家既我 已經出左黎做野差唔多一年幾
唔會諗到原來已經有朋友離開左自己, 唔會諗到發生左咁多肥皂劇先出現既爛劇情
但呢D係不知不覺間已經成為左遙遠的過去, 我捱過了!!
而家我眼前最大既目標就係減肥同埋皮膚變靚靚 (講左十世!!!
最近瘋狂地愛上蘇打綠~~
睇先睇左段片, 係佢地拍攝MV既花絲. MV既內容大概講今日既蘇打綠同埋十年既蘇打綠會係點樣
同時亦都有訪問各位團員 覺得十年後既自己會係度做緊乜
小威講得好岩, 無論做緊乜野都好, 最緊要係自己開心!
岩岩畢業個時覺得自己讀唔到書冇出息 好廢
而家覺得其實做廢柴又有乜好怕喎 最起碼而家豐衣足食, 賺既錢夠自己夠家人用先
聽日就公佈蘇打綠MOOV LIVE 抽籤結果! 有D緊張, 不過其實預左自己唔會抽到 (抽到就最好啦 ><
|