`7月三十一日-
哇哈哈>W<"
幾耐無黎呀XDD
E+7月尾我先黎UPDATA'XD
大家唔知近排點呢XD
好啦..講下我近排做咩先啦..
之前個排真係唔想再打QOOZA-5-'
無MOOD呀'XD
唔知前幾日同玲玲姐&K姐去睇幅幅俠@口@
幾好睇呀唔錯XD
之後琴日就係K姐生日-VV-'
KATHY生日大大大大大快樂!!!
但係我竟然又輸T_T
我是第3咋>口<"
好啦..咁琴日一朝去打完波之前呢
就收到K姐的電話
問我出唔出去
咁佢生日唔去點得'係咪先XD
無換3-5-..著返去打波既33同佢去街XD
行行下..
佢地係新網-W-'
落左去搵佢地
之後呢'
我地就起程去K姐屋企
玩呀玩XD
玩到差唔多..
我同玲玲食佢麻麻整既紅豆沙@口@
好好食呀XD>V<
之後玲玲要走先.
我就陪K姐食叉雞飯XD
哇...9點幾落去..
11點幾先走-VV-
我地傾左好多計@口@
唉'
小學真好T3T
{{K姐我諗你明既XD
好啦'返到屋企見到我家姐十分吃力咁做PROJECT'XD
咁我就扮乖乖仔-V-'做下暑期作業先XD
做到真係好鬼攰-口-
我就去訓LU
好喇'講今日@口@
今日呢..又一早起身
要去CYC攞校服..
點知見到訓導>口<"
唔好認得我呀XD
我去個陣佢同我落大雨-.-..
淋到我濕哂-5-
我返到屋企佢同我停雨..-.-
ORX"
{{今日學嫁XDD
好啦..返到屋企食野@W@
玩下個QOOZA
玩下MSN
之後攞好重既書出去..
哇-口-'
重死我喇
攞書比牙欣@口@
共$520'
3折@口@
哦呵呵XD
不過D$都要比返牙媽-0-
好啦返屋企"
差唔多NANANANANA
NANA'
XD
我要CM呀>V<"XD多謝合作
|