`10月2日-
w0w~幾耐無打呢xd
講返9月30
zOE lam生日大快樂A0A
之後呢..個日係星期2喎..
又有pe堂喎,,仲有drama-_-*
放學仲要小提琴-.-
拎勁多野.搞笑-_-*
放左學..同zoe lam係2樓的wc~~
我,pkm,ka瑜同佢係廁所點立燭xd
之後就去左學小提琴.
小提琴完後
我同pkm,ka瑜,任達同金魚同zoe.lam去左青e
去左zOe.LAM的家a0a
係咁食食食xd
食左個蛋糕~3~勁飽-_-*
 
獨單的pizza-vv-*xd
之後就去左玩大富翁xdd

thenthenthen,回家去a0a
10月一日-v-
今日4大金魚佬同4大金花去kf唱K哈哈xd
我就同左牙心去kf跑步..
跑完之後去打左陣籃球~
幾耐無玩籃球>0<
佢地7個人係入面
仲入埋blacklist-vv-xdd
之後跑完去搵佢地..佢地係葵廣..
點知又去返球場.搞笑-_-*
打波去!
 
 
ken.li飛左上去xd
今日成日都差唔多係到做運動xd
又跑步又打籃球a0a仲打埋排球.搞笑-_-*
打完了後
4大金魚佬走左-v-
我地4個就去左m記食野

飽a0a*
今天-vv-
呵呵a0a
 
中文堂中xdd
放學要練波..無帶3
問zoe.lam借a0a唔該哂>v<
變左love house -w-.搞笑xd
但係練到真係好攰.-_-*
攰死左-33333333-
今日打到差唔多xd
我要cm子a0a謝謝xd
|