` aM - LOk 之qOOzA ﹏
`welcOmE t0 我的qooZA -V-'
呵呵-cM 唔該..=]xd
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 292
今日人氣: 5
累積人氣: 4717
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
A0A*
`第2一篇a0a
`第2十篇喇>V<*
`第19篇a3a
`第18篇喇xdd * -_-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
2008 年 10 月 2 日  星期四   酷熱


`第2一篇a0a 無奈 分類: 未分類

`10月2日-

w0w~幾耐無打呢xd
講返9月30

zOE lam生日大快樂A0A
之後呢..個日係星期2喎..
又有pe堂喎,,仲有drama-_-*
放學仲要小提琴-.-
拎勁多野.搞笑-_-*
放左學..同zoe lam係2樓的wc~~
我,pkm,ka瑜同佢係廁所點立燭xd
之後就去左學小提琴.
小提琴完後

我同pkm,ka瑜,任達同金魚同zoe.lam去左青e
去左zOe.LAM的家a0a
係咁食食食xd
食左個蛋糕~3~勁飽-_-*


                                      獨單的pizza-vv-*xd

之後就去左玩大富翁xdd

thenthenthen,回家去a0a

10月一日-v-

今日4大金魚佬同4大金花去kf唱K哈哈xd
我就同左牙心去kf跑步..
跑完之後去打左陣籃球~
幾耐無玩籃球>0<
佢地7個人係入面
仲入埋blacklist-vv-xdd
之後跑完去搵佢地..佢地係葵廣..
點知又去返球場.搞笑-_-*
打波去!


                  ken.li飛左上去xd
今日成日都差唔多係到做運動xd
又跑步又打籃球a0a仲打埋排球.搞笑-_-*
打完了後
4大金魚佬走左-v-
我地4個就去左m記食野


飽a0a*

今天-vv-
呵呵a0a


中文堂中xdd
放學要練波..無帶3
問zoe.lam借a0a唔該哂>v<
變左love house -w-.搞笑xd
但係練到真係好攰.-_-*
攰死左-33333333-
今日打到差唔多xd

我要cm子a0a謝謝xd






訪客留言 (返回 AMY_WONG 的日誌)


LoVeMiRiAmC 於 2008-11-07 08:23 PM 發表:
comm3nt;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sally0721 於 2008-10-13 11:14 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TunGHeart 於 2008-10-12 03:18 PM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeMaRiAn 於 2008-10-12 10:03 AM 發表:
CMCM:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Y_W_S 於 2008-10-11 06:20 PM 發表:
Cm"
等緊你打qooza唷...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing_95121 於 2008-10-11 05:48 PM 發表:
上堂都影到相?_?
咁神既你*v*
我竟然俾人調左去最前
連訓都冇得訓/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ywysspgps 於 2008-10-10 05:32 PM 發表:
再cm就是閃人-*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ywysspgps 於 2008-10-10 05:31 PM 發表:
aMy !
跑步我有幫你打氣喔>3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sunday194 於 2008-10-07 07:34 PM 發表:
cm=_="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bullschan 於 2008-10-06 04:21 AM 發表:
我都會係到打波^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





AMY_WONG
暱稱: `kAi L0K-aM 姑x]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
好友名單