`5月一日-
第一日開既qoozA-v-..
就打第一篇啦..呵
今日紅日..唔洗返學..yA*
但係都無出街-0-呵'
下星期就test...中文又考得唔好..
費是出街lu-3-.
一大朝早就食m記=]]]]]]]yoyo'
{{好肥丫-3-*
之後打機打機...哇哇哇''
玩nds-v-呵
琴日其實都好夜返..所以今日好遲起身-v-xd
琴晚同牙妍,,牙琪..肥仔係kf既m記溫書??!
xD"我無講大話嫁~呵
之後返到屋企好夜..*
搞到我唔敢沖涼..-0-'嚇死我=3=
今日食完m記之後呢..
都係係咁打機-0-呵.
一係玩nds..傾電話..唔係就玩電腦~_~
真係唔乖呀我-v-呵
好啦..今日就差唔多na~'*
大家耍比心機溫書呀~!xd'
|