`5月四日-
今日一大早就係約左牙妍牙琪同肥仔係tw地鐵站等..-3-
去西約睇比賽~_~羽毛球*
約左9點半..-,-'我大約35分去到...一個人都無..
5分中後..我打比牙琪-無人聽..
打比牙妍..無人聽..
再打打打係咁打..
打到差唔多50分-,-..
我打比肥仔..有人聽喇..好開心呀*o*xd- -
之後唔理lu..去左體育館先'
但係無左佢地帶路-3-..唔識去
之後打比牙妍聖企-佢牙爸聽!_!'
{{佢未訓醒喎~!
= =...我地都係地鐵站附近行左好耐下..- -
因為唔識行既關係..XD
好采肥仔有牛油電話-3-如果唔係唔洗去-v-'
去既途中..我仲要拗柴..-0-媽咪呀!
好采唔係拗得好勁..一陣無事..
牙妍就趕緊去..
我同肥仔去到..都打到中段-3-'
牙妍黎左之後佢地已經打完喇=.='
黃俊賢..牛油..仲有一位不知明人士[赤腳大仙?]{{唔知佢叫,,-v-?
我地6個去m記食野~.~'見到ms.yeung-v-..'無事無事
食完了..去深井@w@"
去牙妍屋企..下面既clubhouse-w-'
6個係到玩kai哂xdd"
一時打排波..一時"冰砰"波-v-'一時玩波波池d波波XP'
之後仲玩係上空中疑似著仔既物體-w-xd
星球大戰=V='!!開波!
個個排波比我地玩殘..-v-
本身生左仔..所以無幾耐之後爆左..
流氣=w='變左..--->

玩到無氣..xd
玩到差唔多..黎左一個電話..!!!
個個竟係..!!
...牙琪-v-'(1:46pm)..=3=..
之後佢問問我地係邊樹..就cut了
搭巴士去tw mTR-散band*
各自歸家..諗住去圖書館..點知好多人..唔入lu..
返屋企..諗住屋企無人..點知家姐係到-3-'
無電腦..玩nds-v-'我竟然玩左近3,4個中-,-'
唔記得左溫書*3*'
好啦..-v-'我差唔多nana'
各位令仔令女聽日test喇-努力>v<'哈
cmcm-v-'路過記住cm~thZ xd
|