`5月七日-
幾日無打qooza tim-v-'不好意思'
今日考is..唉..算啦-,-'
中文都衰左..考試我一定要追返呀!!
聽日最後一科喇..-v-開心xd
今日..都無咩特別..
朝早又同左個zoe.lam一架車..
其實佢撞到我好采@@
佢以為今日test中史>口<"
之後佢係咁溫溫溫..佢有聽書-v-'唔驚
今日個餐飯真係..- -
落左去小食部開餐XD
之後好似有10個人係到傾計-w-'
係咁笑..笑死我喇xp
牙妍,,zoe.lam,,晴晴,,肥仔,,關+業,,大肥仔,,牛油,,黃俊賢,,江子軒
10個係到係咁講係咁笑.
肥仔係中間比人追左2次.哈
放學..就即刻返屋企..{{無波打-3-'
屋企無人-v-正xd
玩電腦-3-..呵
差唔多要溫書lu=w='打咁多先~
聽日last>x<!各位最後沖廁呀xd
cmcm-w-'路過記住cm~多謝合作>w<'xd
|