` aM - LOk 之qOOzA ﹏
`welcOmE t0 我的qooZA -V-'
呵呵-cM 唔該..=]xd
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 292
今日人氣: 14
累積人氣: 4739
最近訪客
最近沒有訪客
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
A0A*
`第2一篇a0a
`第2十篇喇>V<*
`第19篇a3a
`第18篇喇xdd * -_-
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


`第15篇了了了-W-' 疲倦 分類: 未分類

`七月3日-

哇哈哈!有幾耐無打呢-V-XDXD
我諗係因為大考啦..
仲有我無mood打!xd
不便之處!敬請原諒!
無計-v-'因為心情問題唔想打就緊係會唔打
今日又打返呢..嘻
今日放假''琴日去左睇馬仔*V*!
隻野好鬼搞笑-V-'                          這一個是我!!哈哈>W<"

走之前同隻白馬仔SAY 88~ @W@

馬屎全接觸之旅完~V~
講真入面真係有味.搞笑
之後係CYC散BAND'
去左7仔;]
牙左就走先
我啦..ZOA.LAM,,2個JZ一齊去左KF
我地本來諗住去TW;
但之後見到MARCO佢地
佢地應該岩岩係五十嵐出黎
我地4個就去左KF食PIZZA-W-'正*

之後牙妍同牙關仲有肥仔黎左
食完散哂~
真係超飽-X-
但係好好食*V*XD
同左牙關肥仔牙妍佢地行
牙關買左個袋'
之後去左球場,,有講聖經既,,
但講左好耐下-X-'
諗住打波-5-'
但係佢講完之後落雨..
打唔到
之後等左陣..打到;]
同左一個男人打..堅野-v-
打完之後返屋企..

今日晨早流流就起身返學校打波..- -
好攰呀!大哥-5-
有人救我嗎- -
9:00am-12:00am
就快死個陣諗住夠中獲救..
點知仲耍跑多10個-口-
攰死=]- -
返屋企..
之後唔想出街-3-
成日係屋企..
食杯麵過世XD電腦撈麵=V='

食完緊係同電腦SWEET下先啦-W-
都好耐下XD
之後訓左陣-5-'
到E+XD
差唔多LU~掰掰*

我要CM-V-'多謝哂=]~






訪客留言 (返回 AMY_WONG 的日誌)


sueylau2006 於 2008-07-31 04:32 PM 發表:
WHY你雀我地學校的校服\./
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



choki_lai 於 2008-07-31 03:22 PM 發表:
cmcm=]
要回的..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



natalie1128 於 2008-07-20 01:22 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



star224466 於 2008-07-16 01:47 PM 發表:
HAHA我又黎NA;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Y_W_S 於 2008-07-15 03:58 PM 發表:
送多個cm俾你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szec_12 於 2008-07-12 01:12 AM 發表:
cM>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HellCEO 於 2008-07-10 01:03 AM 發表:
cm for you~
要上我個qooza cm呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Queenie1599 於 2008-07-07 07:42 PM 發表:
留返個 CM 先 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVeMaRiAn 於 2008-07-07 06:57 PM 發表:
CM[=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IvAn_cheung 於 2008-07-07 01:59 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





AMY_WONG
暱稱: `kAi L0K-aM 姑x]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
好友名單