`七月3日-
哇哈哈!有幾耐無打呢-V-XDXD
我諗係因為大考啦..
仲有我無mood打!xd
不便之處!敬請原諒!
無計-v-'因為心情問題唔想打就緊係會唔打
今日又打返呢..嘻
今日放假''琴日去左睇馬仔*V*!
隻野好鬼搞笑-V-' 這一個是我!!哈哈>W<"
 
走之前同隻白馬仔SAY 88~ @W@

馬屎全接觸之旅完~V~
講真入面真係有味.搞笑
之後係CYC散BAND'
去左7仔;]
牙左就走先
我啦..ZOA.LAM,,2個JZ一齊去左KF
我地本來諗住去TW;
但之後見到MARCO佢地
佢地應該岩岩係五十嵐出黎
我地4個就去左KF食PIZZA-W-'正*

之後牙妍同牙關仲有肥仔黎左
食完散哂~
真係超飽-X-
但係好好食*V*XD
同左牙關肥仔牙妍佢地行
牙關買左個袋'
之後去左球場,,有講聖經既,,
但講左好耐下-X-'
諗住打波-5-'
但係佢講完之後落雨..
打唔到
之後等左陣..打到;]
同左一個男人打..堅野-v-
打完之後返屋企..
今日晨早流流就起身返學校打波..- -
好攰呀!大哥-5-
有人救我嗎- -
9:00am-12:00am
就快死個陣諗住夠中獲救..
點知仲耍跑多10個-口-
攰死=]- -
返屋企..
之後唔想出街-3-
成日係屋企..
食杯麵過世XD電腦撈麵=V='

食完緊係同電腦SWEET下先啦-W-
都好耐下XD
之後訓左陣-5-'
到E+XD
差唔多LU~掰掰*
我要CM-V-'多謝哂=]~
|