kitty lee d taste 真係.............
點會鐘意一個大過佢十一年嘅人o架!?
真係爆想呀!!!!!!!
今日好想死呀!!
because 換咗位呀!
三大臭人坐係我格黎lo
好慘呀!
5通真係要帶成盒口罩返學呀~~~
不過可能可以成日早退~~
哈哈哈