我覺得自己好無聊囉,
日日落NO場等你出現,,
日日拎住個電話等你打黎,,
日日ON住MSN睇你有冇ONLINE,,
日日放學落元朗睇你系吾系到,,
日日叫人幫我打比你,,
哈,,你地都覺得我好無聊牙可??
你次次應承我話一定打比我,,
但之後呢??我叫你吾好打,,
你又話一定要打,,
有時真系吾知你想點,,
一系就鬼甘關心人,,
一系就理都吾理人,,
其實系吾系個個男仔都系甘嫁姐,,
都吾明你地D男仔諗乜既,,
我最想關心我既人,,偏偏吾關心我,,
我吾中意既,,就甘關心我,,
你地D男仔真系煩牙""""""
煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩