**



名字'' 小傻**

方令 '' 14'

旦生'' 12月19 日

什班'' 3 C

什校''[陳呂]

ICQ'' 203-407-771

MSN'' [email protected]

仔'' 單身中! '

公仔'' POOH XD;

至憎'' 比人 !!!!!

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

calendar


:: NEW ::

2006-07-29
2006-07-25
2006-07-21
S\/\/I/\/\*
海洋公園一天游"


:: GUEST BOOK ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: GOOD FRIEND ::

 

 

RSS Feed
2006 年 4 月 24 日  星期一 晴天
  無聊...   

 

我覺得自己好無聊囉,
日日落NO場等你出現,,
日日拎住個電話等你打黎,,
日日ON住MSN睇你有冇ONLINE,,
日日放學落元朗睇你系吾系到,,
日日叫人幫我打比你,,
哈,,你地都覺得我好無聊牙可??
你次次應承我話一定打比我,,
但之後呢??我叫你吾好打,,
你又話一定要打,,
有時真系吾知你想點,,
一系就鬼甘關心人,,
一系就理都吾理人,,
其實系吾系個個男仔都系甘嫁姐,,
都吾明你地D男仔諗乜既,,
我最想關心我既人,,偏偏吾關心我,,
我吾中意既,,就甘關心我,,
你地D男仔真系煩牙""""""

 

煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩

刊登時間︰2006-04-25 12:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]