其實,,我系吾系真系已經放低左黃文諾哩個人??
我自己都吾知,,見到佢,,硬系有D吾知點,,
我有D側而自己,,對表弟同埋牙文,,系吾系真心,,
以前既我,,話最憎D玩人既人,,
但今日開始吾系LU,,因為我開始發現,,
我變左做哩類人,,因為系愛情路上受過重傷,,
而家我吾敢再放個心落人地到LU,,
我變成甘,,因為邊個??
系因為你牙,,黃心諾,,
雖然我話你系我心目中,,已經冇哂地位,,
但我地大大話話都一齊左成年拉"
我吾敢相信,,我自己真系可以放低到你囉,,
哈哈,,希望今次系我同你既最後一次拉**
|