**



名字'' 小傻**

方令 '' 14'

旦生'' 12月19 日

什班'' 3 C

什校''[陳呂]

ICQ'' 203-407-771

MSN'' [email protected]

仔'' 單身中! '

公仔'' POOH XD;

至憎'' 比人 !!!!!

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

calendar


:: NEW ::

2006-07-29
2006-07-25
2006-07-21
S\/\/I/\/\*
海洋公園一天游"


:: GUEST BOOK ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: GOOD FRIEND ::

 

 

RSS Feed
2006 年 4 月 8 日  星期六 晴天
  好走"   

 

邊個拋棄邊個,到左感情既結尾根本唔重要。
拋棄人或者等被人拋棄的,都只係自私既做法。


算了  與你到這裡好了
夠了  大家都心照
對厭了  勉強要挽救愛情也太無聊
有垃圾總要掉

你說了  你說較我說緊要
你說了  連街坊都知了
我會變成已被拋棄了
然後是我要去治療

*至少公開  是我不知好歹去阻地球轉
你決定就這樣完  可保偉大自尊
我想多高攀亦沒有權 *

#若要走  走得好  讓你先講為你好
給公眾知道  你是捱不到
彼此跳的舞  我完成不到

為你好  說我放棄你如何做到
你這種公主  怎會給拋棄到
為你  最愛你的境界  我已達到
(為你  我故意給擊到) #

愛過  結尾也要你好過
說法  你忍不到我
放棄我  你要放棄我
這場千古冤案  我沒覺得折墮

你要說  你愛我愛到很錯
厭了我  那苦主竟非我
我也有權流淚申訴過
然而大家都不想拖

 

每個人失戀既時候,,總會覺得,,
每首關於失戀既歌...都好似講緊自己甘"

刊登時間︰2006-04-08 01:41 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]