**



名字'' 小傻**

方令 '' 14'

旦生'' 12月19 日

什班'' 3 C

什校''[陳呂]

ICQ'' 203-407-771

MSN'' [email protected]

仔'' 單身中! '

公仔'' POOH XD;

至憎'' 比人 !!!!!

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

calendar


:: NEW ::

2006-07-29
2006-07-25
2006-07-21
S\/\/I/\/\*
海洋公園一天游"


:: GUEST BOOK ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: GOOD FRIEND ::

 

 

RSS Feed
2006 年 4 月 8 日  星期六 晴天
  快樂,,不快樂   

 

唔想再同你糾纏落去....或者一切...應該有個了斷....

呢1年零2個月係我最開心,亦都係我最難受既日子....一切...已經完了....

只渴望每天平平淡淡,快快樂樂咁過...真係咁難?

希望唔好再有人提起佢,問起佢...比條生路我行下...

竟想不到每夜把哭泣當做一種思念
我在你心裡已是不再重要
相距漸遠 致電也使你生厭
竟想不到

態度太差太冷漠自私不斷
你令我相信是我太高要求
或者必須要分手
過去最美是我躺於你身邊

隨時日變作痛苦的勸勉
當愛著你 失去自己
誰人話愛也要一種運氣 仍想念你
若沒結果我為何深愛著你

痛心的折磨 在我心裡藏
愛你太奢侈應要放底你 仍想念你
若是最真最深刻的愛被拋棄

寧願沒回憶 完全地忘記
愛上過不應該去愛的你

刊登時間︰2006-04-08 01:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]