**



名字'' 小傻**

方令 '' 14'

旦生'' 12月19 日

什班'' 3 C

什校''[陳呂]

ICQ'' 203-407-771

MSN'' [email protected]

仔'' 單身中! '

公仔'' POOH XD;

至憎'' 比人 !!!!!

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

calendar


:: NEW ::

2006-07-29
2006-07-25
2006-07-21
S\/\/I/\/\*
海洋公園一天游"


:: GUEST BOOK ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: GOOD FRIEND ::

 

 

RSS Feed
2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天
  我和他"   

 

我同你始終有個隔膜"
你始終都系吾信我"
你對我始終都有介心"
其實你成日講左d好難聽既說話...但你吾知""因為聽果個吾系你...
有時你講既野""真系令我對你有d心淡""
我知你冇心"""但...冇心既說話""永遠先系真心話"
好開心你對我甘坦白""但...覺吾覺...坦白得有d過分牙??
講野可以埋下我既感受嗎??可能你覺得冇咩所謂...因為你吾會知果種難受""
有時你講完之後...我什至吾想再同你講野"
其實我真系好想同你過世"但,,你比吾到信心我""
我而家吾敢諗喇""吾好話吾敢諗過世牙...過多一日..我都吾敢諗""
所以我會好好甘珍惜而家同你既每一分每一秒""

 

 

                  成為情侶真太易* 

                          但難於該怎麼相處*

刊登時間︰2006-02-05 01:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]