我同你始終有個隔膜"
你始終都系吾信我"
你對我始終都有介心"
其實你成日講左d好難聽既說話...但你吾知""因為聽果個吾系你...
有時你講既野""真系令我對你有d心淡""
我知你冇心"""但...冇心既說話""永遠先系真心話"
好開心你對我甘坦白""但...覺吾覺...坦白得有d過分牙??
講野可以埋下我既感受嗎??可能你覺得冇咩所謂...因為你吾會知果種難受""
有時你講完之後...我什至吾想再同你講野"
其實我真系好想同你過世"但,,你比吾到信心我""
我而家吾敢諗喇""吾好話吾敢諗過世牙...過多一日..我都吾敢諗""
所以我會好好甘珍惜而家同你既每一分每一秒""
成為情侶真太易*
但難於該怎麼相處*
|