今日bb一早打比我...叫我起身...之後我換好哂33就出門口喇""
去左佢屋企搵佢"等佢"啫"完頭就去左林旺食野"食完野就起程lu...
我地搭西鐡去"""我買左全日通""
出到去...我地先去買戲非""睇"最愛女人購物中心狂"哇""good"
之後去左配coin"跟住又去左"jumpingym"玩...嘻"玩左$$120牙"""><
配完coin就睇戲喇"睇完bb去8年"""我又系jumpingym到等佢"
電話又冇電喎"""媽媽搵吾到我"""打左比bb""
bb見到我...又叫我打比媽媽"""打比媽媽,,媽媽叫我番屋企"""甘就番左屋企lu"""""
|