有件事我知道佢即將會發生...我以為佢系好小既事...所以吾在意...
但到左今日...我知道...原來自己並吾系甘諗"
當初媽咪知道爹d大陸有個女人,,日日嘈交""
我日日淨系覺得佢地好煩"
嗌離婚都嗌左成半年喇"
話離話離,,但始終都系冇離到"我以為佢地嘈幾日就冇事嫁啦"
點知尋日我知道左,,佢地真系簽左紙離婚喇"
吾知點解...哩幾日我好吾開心牙"
我記得爹d同我同媽咪講過"
佢話佢會改嫁"但佢冇做到"
今日我有一種前所未有既感覺"
我好吾開心牙"見到媽咪甘,,我個心,,真系好痛"
我好嬲爹d...但我又好擔心佢"
佢冇番黎訓喇"今日又凍番"
我真系好擔心佢"佢要訓邊呢?有冇33著呢?
好煩牙...吾知點算好"好吾開心...喊!!!
|