今日, 霍老師返咗黎, 好開心!!! 但係霍老師講野好細聲, 只好希望她能夠康復=] **************** 上R.E.堂, miss顧 無頓頓講小測T.T 令到吳奇勳笑我, 好冇面呀!!!!!! ※※※※※※※※※※※※※※※※ 放學之後, 我哋又一齊走, (劉劉,E-mail,蕾蕾都唔係到,馮詩嵐就係到) 但係冇去「小跳豆」 之後就上車走。