| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 12 月 19 日 星期二 

|
| 唉; |
同你搞成咁...我都唔知中可唔可以同你行返???' 唉'@@@@~~ 點解我當初唔諗清楚呢?? 唉.................我真係好想同你一齊嫁wo' 我就算e+好眼訓...我都用我有d精神去打日記.....因為我想記住我就算無時間....就算我地兩bin發生咩事...我都唔會放棄'我知道終有一日會同你係返埋一齊....我知我做得唔岩gaa....我地都係一時沖動''搞左咁多野出嚟....我都好過意唔去...我都唔知你幾時會接受返我...bu過....我都會等到你接受我為止..'!!!!!!我係唔會放棄嫁'!!!!!我一定會用我ga真誠去打動你嫁''!!!!我知道我地知間係有好多野左住我地...但係我相信有一日....我地會好似以前咁.......'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ILOVEYOUFOREVER”!!
 |
| 刊登時間︰2006-12-19 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 12 月 18 日 星期一 

|
| 無情.....絕情......'是由你自己一手做成的' |
中中意..又點姐??' 搞到咁樣'唉.....我好掛住佢ARRR"
點解要搞成咁.............我真係有D後悔'!!!!!!! 我真係好愛好愛好愛你arrrr"!! 我e+知道...........咩叫有戈陣唔真惜...........無左就嚟後悔ARRRR???'!!!! 嗚嗚嗚嗚嗚''''!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我好掛住你ARRRR"!! 我真係好掛住你ARRRR"! 點解ARR"
天就係最中意玩我' 點解ARRRR?? 好辛苦ARR"!!
HELPPPPP"""!! 點解ARRRR??
我真係中意你嫁'!!! 我好愛你ARRR"!! 我為你唔只留左一公升眼淚LAA"!! 嗚嗚嗚.........點解ARRR??"  |
| 刊登時間︰2006-12-18 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 65 | »
|