| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 3 月 19 日 星期一 

|
想....搞清楚"  |
金日...無上學去'BECAUSE兔佢唔返....去左佢HMGA[後樓梯]等佢出黎'跟住同佢出去食早餐...食完佢返HM囉錢交電話費;跟住...佢去打機我就返HMONLINE1陣'跟住去接娟娟放學...頂! 個死MOK咀'!叫我自己出大陸幫佢BUY鞋....唉'鬼叫佢是我條仔咩'!只好死死地去幫佢買....-0-
...返到黎...佢...打緊機>'<討厭!我自己又要係佢HM出面等佢.... 唉......等等等.....如果其待......>333<" 佢返到黎....我戈陣渣住包IN...佢鬧我又扯IN* 又無NANA俾佢鬧左餐!訓訓訓.....訓到5點幾娟娟打俾我叫我去搵佢....點知....我走佢都要發我脾氣!我哭!!!!
......佢吊左我包健牌...佢話我呃佢...又話唔扯IN!!
我痛AR!!.......跟住去左單車搵娟娟佢地*有條令仔想隻秋...點知佢又發我脾氣......搞到去到無野睇! 行左1陣....吹左1陣水..就返左HMNA' 咁又1DAY了>V<"
 |
| 刊登時間︰2007-03-19 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 14 日 星期三 

|
、-33-' 3月14 \』yoo'  |
金日係3月14,希望每個人都可以開開心心NA!哈...琴晚收都1個好好GA囍信....就係YaN同返叉哥1齊NA....>333<" 哈!!都話左佢呃你嫁NA"佢又點會有第2個WO'!吹水佢就識...佢唔愛你就其NA!金日係你地GA1年紀念"!!要HAPI AR!!-V-'我自己就....金日起身就整頭...跟住去左搵兔兔'因為我無得考試,>V<'所以喱幾日都好得閒*^^琴日就同城子同埋兔兔去玩左1朝,下就就去左人地HM玩,前日出大陸戈陣BUY左對鞋...著到我隻腳好痛AR'但係好鬼屎令'痛都要著落去'!係咪好白痴AR?!-口-金朝就同兔兔去左佳景戈BIN買早餐.跟住我地去扮[自由行]@@' 哈!去左大3吧行下...戈條喬,我都係唔咁行!我淆低'有小小喂高'^^兔兔就上左去行一陣....我睇落去都淆AR!!我超驚TIM= =''係咪好白痴?!我都知嫁NA...唔好鬧我!等到佳景開左,BECAUSE我同兔兔好耐無去打機..SO去左打幾輔機`跟住打俾娟娟'佢放左學'打極都唔通!我諗都係同佢條仔鬧緊交嫁NA'點知真係...打俾佢戈陣係度喊...跟住未去左佢hm搵佢'that就坐左1陣..din左1陣'就去左我hm換3'跟住娟娟條仔打俾佢..佢地係度鬧交'本來陪佢去買鞋嫁'!佢條仔叫佢e+過佢wo'搞到無買到,我同兔兔就去左v8打機'12點幾打到3點幾*娟娟打俾我話去見工'去到條仔hm樓下...打極'都無人聽'估都估到係佢條仔唔俾佢去na,..城子又係度等緊佢'我地未飛的去3國花園'落左車分幾中咁...佢就打俾我say sor"! 佢真係同條仔鬧交..中隻秋tom"= = that未行左去舊v8na'去左金仔買野食...坐左陣去左就過左et打機'打左1陣'死人城子話見到ar奶wo!!! 下都我死!!! 我超淆見到佢lo!!佢唔俾我打機嫁ma...打完就去buy bus na, 等bus戈陣' 我地係度玩' 扮....[勁亂]ar!! 哈' 返到hm就online打blogna'  |
| 刊登時間︰2007-03-14 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 65 | »
|