| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 2 月 11 日 星期日 

|
情人節快樂' -333-;  |
就嚟到情人節' 大家都要開心boo' 哈哈'^^ 好耐好耐無打日記了.'金個情人節我自己整朱古力俾我最親愛ga老公食'!!-33-但係.....我琴日整戈陣....有一個係最令嫁'!!但係又起唔到出嚟'!跟住我未食左佢loo...點知...好甜'!!' 可能係走心掛....入面好好食'! 但係可能我地金日成日對住d朱古力'!搞到好鬼難食'! 又唔係難食gaa.....甜姐'-3333-入面同出面都係自己整嫁'!!!連個花花都係嫁'-v-' 係未好叻叻呢??bu過我好驚佢〔用〕arrr' 用左未唔令同唔好食loo'>v<'哈'~~ 老公金日去考試arr' 希望佢得naa"


 |
| 刊登時間︰2007-02-11 12:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 2 月 5 日 星期一 

|
【 *'無奈奈' = =''∼  |
哈哈' ^^ 好多日無打日記naa"因為我懶左丫ma"! 哈~ 最近俾人蝦我arr' 哈'無nana丟哂人地d野都有gaa"!嗚嗚'.....-3- 我又唔想搞事'搞我做咩??算naa'佢唔再搞我未唔搞loo'~~唔開心1ga唔好講'講返....就嚟情人節naboo'哈....大家有無諗住整朱古力呢? 哈'唉...唔知升唔升到班呢?講返金日...下就無返...上左彊c屋企'跟住去左net way打機' !!!! 嘩'!!! d機'!!! help!!! 算naa!!我之後9去戈度打naa!!嗚嗚'~~ 跟住就去左松山同我ar妹are打波' 哈' 跟住返屋企online打日記naa" 哈'-3333333-'咁又一個dayday=口=;  |
| 刊登時間︰2007-02-05 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 65 | »
|