| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 3 月 10 日 星期六 

|
┌無論點?!始終最愛都是你'!>33<'  |
愛情...真係好奇妙'! 係1個星期之前...我同佢散左' 1個星期之後...又同返佢一齊' 金次算係我同佢散得最耐ga1次'喱1次ga分開'令我地兩個都俾之前都更加真惜對方。係我地以為就咁結束ga感情'原來係無咁快結束嫁....當我地兩個一齊返ga時候....以後有咩事'佢嬲我,又或者我嬲佢....都唔會咁輕易講散1個字'
但係....點解人唔想你愛ga人等佢'就要講得咁絕情?!其實,我個人認為....如果你係愛佢ga'就應該同佢過埋最後ga日子..等大家都開開心心咁...有d回億'!起碼...唔會係傷心先na,希望你可以諗得通na'
 |
| 刊登時間︰2007-03-10 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 1 日 星期四 

|
↑分手的一天..  |
金天...我和他分手了'其實,我地咁樣行落去...就算我點死纏']都唔會開心..佢唔開會時'我也不開心,~!咁不如....等我一個人受下傷...買個教訓..等自己以後唔好再俾太大其望係感情上';我喊左成晚'由散戈一刻...我有曾咋過...係咪自己太沖動'?!定係自己一時意氣...g後我打俾俊,佢同我講左好多我e+好岩聽ga野...感情唔係單方面ga付出/'係雙方都愛對方ga見証'!我明白到....自己死等爛等..最後得到ga?!又會係d咩?所以我諗得好清楚'
散......
可能對我..對佢...都係好事']也許我沒有他這麼容易放低.'!但是...也不會再愛他']
我之前做錯ga事...對佢以經作出左保常'我自問自己真係有改過...就算點都好...我問心無愧'!自己知道就可以'!佢唔信我...係佢ga事...
岩岩同佢散戈陣..我喊...我問:點解佢唔要我?!
草草就話:係佢唔識真惜你'!
我就話:我做得唔好咩?點解佢唔愛我?!
佢又話:你無做得唔好...佢唔愛你係佢ga錯失...唔關你事'!
我好幸福自己中有fd同我講d咁好ga說話' 我中咁細'點可以相信有forever喱樣野嫁?!我知道佢係唔信我....so先會同我散...佢話自己一個好開心'! 無論點.....我都希望佢好幸福快樂']!
係度thx俊>33<'哈'....俾我發左幾次脾氣' -0-' sorry'  |
| 刊登時間︰2007-03-01 03:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 65 | »
|