ARKAYEN
暱稱: °×Out羊♥')
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-13
2007-06-09
2007-06-09
2007-06-06
*祝兔生日快樂>V&l...
文章分類
全部 (129)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
* LO SA"
abby
ar yan表哥
soso'xGGG'
Yan
yanter
日記
日記子.....
海pi
最近訪客
最近沒有訪客
★,星座﹏'
★й①ヲズЗеユЗ★
й①ヲеみШスヘ-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 129
留言總數: 42
今日人氣: 4
累積人氣: 4648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天



''累累a"=v= 滿足

金日心情真係大起大落a"=o=

金日朝早訓到1點幾先起身'! 睇到個中'!     

即刻彈左起身a" 洗頭沖涼'!~~

我e經起左身kala!" 唉~~"

咁未去衰公度lo"! 去左一陣'!

買埋野食......上到去佢話俾我聽a邊個邊個去佢度a!"~

我超撚mo奈'!==' on9的!'

佢一個唔該就就左去la"! 留低我自己1個'!!!

唉~~~~~~~戈陣時aa" 喊到收唔撚到聲aa"!

超撚興aa"唉~~~喊到成隻dog咁aa~"

係咁叫.....係咁叫......................

唉~~~超撚on9aa"! 點可以咁ka?" 唉~~~~~~~~~~~~

戈陣真係...................超有想屎GaFeelinGaa"!

that跟住就去左搵傻po婷la"!

去左黃金買衫a"! 幾令令a"!

跟住就去左美食節la"! 嘩~~~ 戈度超多人aa"

我地去左冰屋a' 哈'!    超令令a~"

行行見到a邊個邊個'! ~~

人地a邊個邊個都有同我say hila"!

我當佢係fd’! 佢當我?~"!屎咋'!

哈'~~~ 算'! 唔當咪算lo"!

超hunda"! 中衰過俾仔飛a"

哈'!~~走la"! 去左搵husband"

去左佢屋ka" 10點幾就走左la"!

 

 

By:棉花糖'*

 

刊登時間︰2006-11-12 02:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天



*〔haa"〕$' 開心

haa"]!  sohappy"!!' 金日好開心'!   本來呢'金朝唔係好開心Ga"!

我地a'白兔兔,靚妹...3條女就遲到la"!

 我同兔咀買左INla"! 我買左包紅萬俾彊cka"! 俾左兔咀豬度'!

點知個死人馬西玲aa"正1仆街嚟ka"!

收左我地dINa"!

兔仔又將dIN分開放係個''Hello Kitty''度a"]!

仆街'! 咁就俾人係咁屌la"!

 好彩我無扯IN'! 無味'! 佢信我無食IN"

哈'=w= 好彩聽老弓弓話jo"

g後佢就話....唉'!俾佢記唔緊要a"!

最衰係佢收左佢個Hello Kitty同dINla"@!

笑到我hihi下'! Haa;=o=

跟住見到戈條on9仔a'! 佢真係好撚on9a"!'

佢痴9線的'!無撚lala啤9住我'~~

咁我未啤返佢lo"! 佢真係幾撚on9kawo"!

haa"!兔仔特登係佢面前講我條仔'!

哈'!笑屎我la"!!!

that金日係我地第1段Ga最後1堂'!~ 都無咩野做'!

Haa"! 上到第3堂'!英文堂'!

中以為上英文堂最慘la"!

點知?"~!

哈'! 有碟睇a" 係咩話?~"咩唔記得左叫咩名la"!

  BU過好恐怖ka"!!=='! 驚驚'!

戈個傻Po白兔兔a"! 睇到a"! 我叫佢10次應我我1次咋'!

俾佢吹鬼漲a"! =口='!

下就'! 戈個衰妹兔又話返'! 我都知佢唔會返kala"!

佢超忙a"! 又要去嘈交'! 又要去教育局囉野;'!

中要去見社工aa"! 唉~~ 佢琴日俾佢a媽打a"!]

好慘a"!T.T

見到都唔開心a"!] {haa'! 好彩佢有條仔陪住佢'!}

唔係都唔知點算a"!

哈'!算la"! 唔陪就算la!"習慣自己悶悶的上堂kala"!〕

哈'! BU過我都係成日笑Ga"!

唔知點解呢?"! 我自己1好多人1齊玩Ga時候"

〔就會成日笑kala"!〕Haa"=v=

Maybe係我細細個la"! 有dd童真a"]呵']

That放左學就去左搵衰po婷lo"!]

佢a"正一屎衰Po*a"! 哼'!

我考緊試戈陣佢打過嚟'! 咁就梗係聽唔到la"

咁未放左先打俾佢lo"! 點知a"?!~?"

佢個衰Poa"! 打極都打唔通a"

我未1路行,..,1路打lo"!

激到我屎屎下aa"!'

Haa"-v- 我地去左水坑尾買衫*2a'!'

好開心aa"!"~ 買左衫咀'!~@!~

that佢就去左我屋k一陣就返左屋kla"!

到左8點到la"! 就去左老弓戈bin搵佢la"!

哈'!坐左一陣就走左la"~   

佢就去左打機'! 我就自己行左一陣就返到屋k'!

online打日記la"~~'!

By:傻po*君'                  

刊登時間︰2006-11-11 12:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]