Sign InAdd Me Subs Home CLAF Log Out Pink Love

 

ARKI1992
暱稱: ' -♥!{{LKK
性別: 女
最新文章
2007-10-18
2007-10-17
2007-10-16
2007-10-15
2007-10-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
 

   

12/10/2007''___________''星期

7:00中起jor身''執野+梳洗+換衫''}}=

7:30分W!th MUm大家樂食早餐*

7仔買水+入錢[8達通]搭的士去火車站*

羅湖站落車''過2個關口''去深圳2樓Wa!t舅父佢地*

等jor N甘耐''佢地到jor拉''佢地將BB交俾我地''

過反2個關口''目光怪異-v-''反HK*搭火車反大埔*

搭的士''寶湖落車''帶BB李山河睇醫生*等jor1陣''

入去''好彩BB冇咩事''拎完D藥膏''可以走*

泥jor''S!n帶BB反屋企S!n''甘我W!th行去大埔區 ''

72X ''去MK''行去中旅社BB lor回鄕證''lor完''去買野飲''

送我去搭車''[架車夾埋我得3個人]=之後佢去jor反工*

總站落車''反屋企''食少少野S!n*整ho晒D野*

1:30W!th MUM+BB出門口''搭的去火車站 ''lo wo落車''

過2個關口''係深汌會合反舅父舅娘+佢媽媽''*

去jor2樓到飲茶...食野*之後落jor去停車場 ''

Wa!t舅父去lor車''搭佢架車反樟木頭 ''but塞車jor好耐*

6:00S!n反到去''去jor名商買野食''之後去jor姐婆屋企食飯""

7:00中舅父就車反我W!th出去''去jor KFC買雞翼食''

王樹堂買涼茶''舅父就車我地反佢屋企拉*

------------------------------------------------------------

13/10/2007''_______''星期

今朝可以訓晏D''8:30S!n起身''刷牙洗面+換衫*

舅父打電話上泥''就著鞋落去拉''

之後就車我''姐婆 ''MUM*婷婷+表弟塘廈 ''

三正半山酒店飲茶''食完埋單*就係大堂舅父 ''

坐佢架車反去''睇電視+玩電腦''訓jor陣''*

之後舅父車我+MUM+姐婆金龍食野*

之後行去火車站 ’’買飛'' 4:47 S!n有車*

SO坐jor1陣就上車拉''20分中後到深圳 ''

過2個關口''就到H.K了''搭火車反大埔 ''*

搭的反屋拉*________________*

 

 

刊登時間:2007-10-13 08:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 ARKI1992 的日誌)


yi_1130_XD 於 2007-10-15 05:04 PM 發表:
cM到*
去下我blog啦*
冇人喔t^t
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好丫''
岩岩去jor了*
Posted at 2007-10-15 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovelyling10 於 2007-10-15 06:54 AM 發表:
早晨=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

早晨**""}}=
Posted at 2007-10-15 07:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lamsaifly 於 2007-10-14 11:14 PM 發表:
心云圖........
我都有e張相=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真滴-v-'''
Posted at 2007-10-15 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MEI_1218 於 2007-10-14 08:12 PM 發表:
嘻' Cm番俾你! -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THzzz U*""}}=
Posted at 2007-10-14 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovelyling10 於 2007-10-14 06:40 PM 發表:
個BB得吾得意架...@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得意''XD""
Posted at 2007-10-14 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



luckyywy 於 2007-10-14 04:36 PM 發表:
cm送到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THzzz U*""}}=
Posted at 2007-10-14 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MableMan 於 2007-10-14 03:51 PM 發表:
CM..
 
去我BLOG睇下..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Okkkk*
Posted at 2007-10-14 04:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindytnc 於 2007-10-14 02:55 PM 發表:
HIHI~
NO.1^^
CM=]
LI幾日電腦開5到..
sor....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HIHI*
NO SOR*""}}=
Posted at 2007-10-14 04:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]