打日記nA .*))
呢排真係日日都喊 >333< !
不過吾緊要 .. 等多3年就得 .!
---------------------------------------
HeY@@"" 會吾會耐左冇打呢*v* .!
今日 -] 註冊 ..!
但我的心裹很不快 @@" 因為心裹還想著呀俊同FD"z子!
今日 .. 我呀mA真係好吾得 -口-''
真係驚講左大家會死 .!
之後去nA .!! *) 唉 .! 成個人都吾想笑!
之後忍吾住係老豆
面前喊nA *) 之後我咩都吾想講 @@
就咁走左 ..!
之後係咁諗 .. 之後很不妥 ..
都是約我的CrAzY .!
他陪我很久了 ..! 謝謝你 ..! >33<''
之後搵左呀俊一陣 ,, 佢就走了 .!
xD .! 之後見到呀楚個D ..! 一起玩 ..! 玩左好耐 ..!
之後呀博黎埋 @V@ .!"
之後又開始忘我@@ .!" 又想發呆 '' 又暈 ..! 又想喊>33<
同上次去鄭凱帆個到個時一樣''
我諗我係太卦念My DeAr ChUn ..! 多謝pOk . CrAzy @@
之後同PoK去食野 >33< !
KfC.! 我同包包真的很有緣 -口- ''咁都見到佢!
食到差吾多就走nA .!
就咁完左一日 -口- ''
------------------------------------------------------------------------------------------
tOo : BaBiiiiiiiiii 俊 老公 >33< ''
講番今日想和你說的話 *))''
我記得我今日發的夢 .. 我發到我在梁植偉讀 ..!
但是 .. 只是一個夢 ..*) ..!
你要記得你今天說你會等我 ..!
3年很快 .. 為你 .. 我什麼都做得出 ..!
還有 : *) 在7月23日 .. 你一定出來慶祝1個月喔 ..!
你不出 ..! 憎死你 *)))
大家一起交換禮物 .. ! 記得買呢 .! @@''
我愛你1314 .. 我信這世界有1314 ..!
因這個世界是沒有沒可能 .. 對bA !?*
|