◇||! "*,  [B]ecauSe你的淡°°`]]+*

                    

 

                                    ♥拍 拖 ` ` ` [♣

 

 也不能確保{愛。一生} 所以應更+學會珍惜X]! ![

______愛你不代表容忍你!:)` ..×°!█-遇上你是我的幸運=P ♧♧`____} *

!♥..我笑...但不代表我開{針} !,

,♠___[ 在你遙遠的附近 ] 守護你3<" l

*l_____甘願當你的 [守護者 ] `

[*﹏`,,僅僅2,3天的甜蜜;     

   

ARYAN0405
暱稱: ■×°+YAN♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-19
2007-07-17
2007-07-16
2007-07-12
2007-07-11
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


2007-07-11 分類: 未分類

呢排 ..! 真係吾想打日記喇 ..-]

咁大個女 ..  第一次同玩左咁耐既FD'z子

說一聲 ..再見.!

呢一篇日記 ..  我係聽住forEVeR fFDs打..!

要同D FD'z 講BYE .!  有邊個會想?

----------------------------------------------------------------- 

TO: 博

好多謝你 ..  陪左我咁耐 ..!

你同我既友誼 .. 係打風都吾散 .!

無論係我失戀 .. 暗戀 .. 

係同人嗌交 .. 都有你 ..!

你係細膽左小小 ..!  不過 ..

 咁樣反而我覺得 .. 你好得意 *)

我同你嗌交 .. 對住你 ..

真係吾想嗌好耐 ..! 雖然你入左

[[明愛]] ..  但係 .. 我地都會約出黎玩GE .!

但係點都好 ..  你要小心D ..

因為都好多吾乖GE人..

你都話你自己係小乖 ..

咁點可以吾乖呢 ????

不過 ..  我愛你丫 ..

因為你永遠係我既老公  ..

----------------------------------------------------------

TO: 呀婷 ..

你入左皇仁喇 ..!

吾知你開吾開心呢 ??

不過我地個個都會各行各路..!

你係一個好搞GAP既人 ..

好令女 ..  好得2..  好玩得.!

你是我的二公 >333<   你吾好吾記得我 .!

係CnEc 既每一日 ..都係有你地陪住 ..!

小學生活 ..  真係好快過喇 ..!

到左中學 ..  吾知小婷你會吾會變呢 ??

小婷 ..!  我真係覺得你好有義氣 ..

又多人追 ..我有時真係會呷醋 >33<

不過 .. 我愛你 ..

因為你永遠都係我二公 .!

-------------------------------------

TO: 咕咕

  你入左李X基喇 ..!

開心mA .*?  一定喇你 ..!

>333<  雖然你冇朋友陪 ..!

但係我地有緣GE ..  一定會再見 ..!

因為呢個世界係冇無可能 ..!  知mA *?

我覺得你真係好叻的 ..!!  咩都式 ..!!>33<

又游水 .. 又跑步 ..  又溝仔 ..又乜 ..  又乜 >33<

真係吾可以咁勁GA你 ..   我覺得你好得二 ..點解 ???

因為我都吾知 >333<  ..  但係 ..!!  你理多D懷懷喇 >333<

佢好悶嫁 .!!!!!!!!

不過點都好 ..!  你永遠都係我既咕咕 ..

我愛你 .!!!!!!

------------------------------------------------------------------------------

 

 

TO: 懷懷 ..

吾好成日都吾好開心喇 ..

咁樣會好難式朋友嫁 ..!

我覺得你同咕咕玩 .. 先會開心嫁 .!

你同呀婷一間 >333<  我而家交我

的二公比你喇 ,,  你要好好珍惜佢 ..

如果佢蝦你 ..  我第一時間比個獲刷你 ..

打獲佢 ..!!  吾洗比面我 ..

不過你要小心 .. 因為 @@ '' 佢有好多仔嫁 .3.

我同你吾多講野 ..  但係我覺得你一笑 /\/\ ''

就好NICE咁 ..  有咩野一定要講出黎 ..!

如果吾係 ..  你就會好吾開心嫁喇 ,!!

知mA *?  ..

你永遠都係我的懷懷 ..

我愛你 >333<

---------------------------------------------------

TO: 曉B ..!

你入左邊間呢姐係 ??

吾多明 >333<  !!!

不過你入左邊間都好 .. 

一定好多朋友 ..!>333<

你人緣咁好 ..一定好多人中2同你玩嫁 .!

信我喇 .!!  知nA ?!

我同你之前好FD'z 既 ..  不過可能而家吾同班 ..

S0而家吾多講野 ..!  >333< 

不過 ..!  我地都係FD黎GAMA.! >33<

你好得意 ..  讀書又勁 ..

我一諗起你上到中學吾洗比岑太折磨 ..

我就開心喇 ..! >333<  xD .!

因為佢好邪惡>333<  xD .! 

不過點都好 ..! 你永遠都係我既曉B ..!

我愛你 ..!

-----------------------------------------

TO :  嘉2..!

同你做到朋友 ..!都夠喇/\/\ ''

不過弓喜你入到燕京nA *)) .!!!

xD .!  多謝你成日都鼓勵我 ..!!

關心我 ..  出街都係有你 ..!

S0  多謝你 >333< 

你永遠都係我既嘉2,,

我愛你 .!

---------------------------------

TO: 呀左 ..!

左左 ..  之前吾多同你熟 ,,

就係一個排球 ..!!  令到我地友誼大進..!

多謝你個個排球仔丫 ..

我一定吾會吾見 ..!

呢D野冇得吾見嫁 ..!

知mA *))  你咁令女 ..!@V@''

一定好多人溝nA *)) ..!

不過點都好nA .!!  吾好吾記得D FD'z丫 >33<

入左個間 ..  要乖乖的 ..@@

 知mA .??????

你永遠都係我既左左 ..!

我愛你 ..! 

---------------------------------

TO: 俊.!

我同你吾同中學 ..!証明我同你有緣無份 -]

我琴晚係到諗 ..!!  諗番同吾到你一間 ..

我就開始想打人..  你同我講 ..  你吾會中2第二個..

我信 ..!!  不過 .. 我都係決定左 ..!

暑假後 ..  大家各散東西喇 ..!

我真係好吾捨得你 ..  因為我愛你 ..

可能咩左之後 ..  大家會自由D ..!

可以做到自己中2既野 ..!

不過暑假流流長 ..  有排喇 ..!>33<

但係點都好 ..

你係我的老公仔 >33<

我愛你 .!