◇||! "*,  [B]ecauSe你的淡°°`]]+*

                    

 

                                    ♥拍 拖 ` ` ` [♣

 

 也不能確保{愛。一生} 所以應更+學會珍惜X]! ![

______愛你不代表容忍你!:)` ..×°!█-遇上你是我的幸運=P ♧♧`____} *

!♥..我笑...但不代表我開{針} !,

,♠___[ 在你遙遠的附近 ] 守護你3<" l

*l_____甘願當你的 [守護者 ] `

[*﹏`,,僅僅2,3天的甜蜜;     

   

ARYAN0405
暱稱: ■×°+YAN♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-19
2007-07-17
2007-07-16
2007-07-12
2007-07-11
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天


2007-02-25 分類: 未分類

                 哇..."]]    (星期5)  AIA 丫.'   都吾錯的吧..!!  =]                       XDDD''=]      好玩丫.."   =]

                                                不果好快走左. ""]]    因為好多人 =]                      點知比我見到景茵.."   =]  同呀塋=]

            佢地拎住左隻公仔."     紅色的..!!   哇..  =]                  佢地就好啦   /\/\'']]                    XDD    -00-    =]          

                                                                              之後番黎   =]           隻腳冇到PK .."  =]     頂.."  =]                超痛..

                          去左睇野=]     呵呵    ______________))  好睇好睇..    =]                             不果冇哂利士錢丫..

                                                     吾通聽日仲去咩.'   =]  低低地..."  =]                       呵呵   _______________))   唉丫.."   =]

                         6: 0 0   呀蘇黎左我到玩耶.."     =]                                                               佢拎左我勁多野.."    =]

                                                                              食屎啦...   =]            呵                    __________________))

____________________________________________________________________________________________

                  (星期6)          呀蘇黎左我到玩.."   =]                 HEHE    ...   =]                       本身要去荃灣..   =]  不果冇去到

                                        因為私人野.."   =]                  可能有人比我嬲緊都吾知.."   =]   是旦啦   ______________=]

                            雖然知道佢地會影好多相."  =]                                  不果我會同蘇影番佢地既2倍  =]            呵呵  =]

                                                              好玩野.."  =]                 帆豬又吾黎得.."  XDDD   -0-   嬲死你."  =]

                               玩下姐.   =]  我吾捨得丫."   =]  XDDDD   =〕 5:45]                  我同蘇走人."  =]   去左青城.."

            等我牙哥.."                                    之後蘇走左/..   =]                    呼  =] 我去左元朗.."       食飯.'  閃人..

                                 去左舅公到.."  =     哇.."   佢成日冇啦啦打我塊面."   =]          我問老豆點解."

                                                       佢話話我乖.."  我真係仆佢果街."                           =]             呵呵."               

                                                                                   好悶緊等帆豬電話.  =] 點知訓左佢先打黎.." _____________]]

                       XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD        ...

    _________________________________________________________________________________________

                           HEE    ."  好多人CM比我丫."                           如果日日都係咁就好LU