AR_Sin0805
暱稱: AR_Sin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
♥clock♥
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  

2010 年 6 月 26 日  星期六
2010-06-26
 
 
 

 

 

 

 

 

 

昨天..

跟''初3甲''同學仔們去打邊爐了...

打完...

最後都是去了唱k la...

點幾就走了....[打算第二日返工...早走..]

一走..個個女仔都走了..

剩下一班男仔了~

很開心吧...咪霸都走光了....-3-

今天....

放了麥當當飛機....

因為...真係好攰la....

[早知尋日就唔咁早走la...so sad...=(]

8點....跟啊駿去左水塘跑步去了...

ya~1個圈啊~係1個圈啊~

跑完了....

呵呵~

讚x100 la.....哈哈..

如果..每日都咁跑就好lu~

 

 

 

發表時間:2010-06-26 01:32 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

2010 年 6 月 24 日  星期四
結業禮..
 
 
 

 

 

 

 

 

今天真是最後一天了...

高一己...再見了....

相處一年了...

不過不失...

有些好像好熟..

有些好像不太熟...

但...快樂的回憶都是有的..^^

接下來...

補考的同學仔加油la~包括我la~~

so sad....=(

咁多位..

我地一定會高二見的.....呵呵~

今天送了禮物給啊sir la...

希望佢中意la....

pizza,,,蛋糕好好味~

讚.

  >>>>>

昨天...

很突然地買了新電話~.~

開心..唔開心...

冇咩感覺....=.=''

見到d人話我部電話正...好開心...

但...我本人唔多中意用咁高科技ge嘢...

所以唔開心...

對部舊的...還是念念不忘la~

算吧...

可能我會慢慢地愛上呢~哈哈~

 

 

>>>>

今日上網聽到首歌..

噢..還不錯厚~

衛蘭 • JW • 男人信什麼

>

>

>

>

 

就算以後見不到     沒法再後退一步
難道我脾性他不知道    誰對誰錯都好
沒有責任對他好    沒有顧慮懶得苦惱
懷念角力鬥嘴不枯躁    沒顧慮才苦惱

*不會自己去求和    就算知錯    要垂頭受氣說不過
誰若先找到誰隨便講句甚麼都可
欺騙大家有何難    我要好過        
要情人沒法看穿我    其實我自問情緒難以捉摸               
欺騙自己太為難    我信不過
有時連用意也講錯     人又愛又恨難霎時說清楚
難擔保我是我 (講太多)*

就算再沒法一起    沒法濫用對不起
其實我願意吞聲忍氣    但怕被看不起
沒法叫伴侶歡喜    是哪個沒有品味
其實太害怕給他拋棄    才勉勵我爭氣
Repeat (*)
               
欺騙大家有何難    我要好過
想顯得我未怕一個
無謂太在意他可給我甚麼
欺騙自己太為難    我信不過
彷彿得我未揭穿我
迎著愛人還可掩飾到甚麼
男人想信甚麼
如真心對待我
誰忍心識破我

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2010-06-24 12:51 AM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]