| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 26 日 星期六
2010-06-26
|
|
昨天..
跟''初3甲''同學仔們去打邊爐了...
打完...
最後都是去了唱k la...
點幾就走了....[打算第二日返工...早走..]
一走..個個女仔都走了..
剩下一班男仔了~
很開心吧...咪霸都走光了....-3-
今天....
放了麥當當飛機....
因為...真係好攰la....
[早知尋日就唔咁早走la...so sad...=(]
8點....跟啊駿去左水塘跑步去了...
ya~1個圈啊~係1個圈啊~
跑完了....
呵呵~
讚x100 la.....哈哈..
如果..每日都咁跑就好lu~
| | 發表時間:2010-06-26 01:32 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 24 日 星期四
結業禮..
|
|
今天真是最後一天了...
高一己...再見了....
相處一年了...
不過不失...
有些好像好熟..
有些好像不太熟...
但...快樂的回憶都是有的..^^
接下來...
補考的同學仔加油la~包括我la~~
so sad....=(
咁多位..
我地一定會高二見的.....呵呵~
今天送了禮物給啊sir la...
希望佢中意la....
pizza,,,蛋糕好好味~
讚.
>>>>>
昨天...
很突然地買了新電話~.~
開心..唔開心...
冇咩感覺....=.=''
見到d人話我部電話正...好開心...
但...我本人唔多中意用咁高科技ge嘢...
所以唔開心...
對部舊的...還是念念不忘la~
算吧...
可能我會慢慢地愛上呢~哈哈~
>>>>
今日上網聽到首歌..
噢..還不錯厚~
衛蘭 • JW • 男人信什麼
>
>
>
>
就算以後見不到 沒法再後退一步
難道我脾性他不知道 誰對誰錯都好
沒有責任對他好 沒有顧慮懶得苦惱
懷念角力鬥嘴不枯躁 沒顧慮才苦惱
*不會自己去求和 就算知錯 要垂頭受氣說不過
誰若先找到誰隨便講句甚麼都可
欺騙大家有何難 我要好過
要情人沒法看穿我 其實我自問情緒難以捉摸
欺騙自己太為難 我信不過
有時連用意也講錯 人又愛又恨難霎時說清楚
難擔保我是我 (講太多)*
就算再沒法一起 沒法濫用對不起
其實我願意吞聲忍氣 但怕被看不起
沒法叫伴侶歡喜 是哪個沒有品味
其實太害怕給他拋棄 才勉勵我爭氣
Repeat (*)
欺騙大家有何難 我要好過
想顯得我未怕一個
無謂太在意他可給我甚麼
欺騙自己太為難 我信不過
彷彿得我未揭穿我
迎著愛人還可掩飾到甚麼
男人想信甚麼
如真心對待我
誰忍心識破我
| | 發表時間:2010-06-24 12:51 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 110 | »
|