| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 2 日 星期四
2010-09-02
|
|
30/8
bbq.
正點....
終於可以成班人一齊出去玩la~
陽光~沙灘~爽啊~
臨開學前總算可以輕鬆的玩了一次~

1/9
開學了~
班主任ma...女人....一般.....=.=''
好掛住蔡b啊~啊sir太好la~T^T
下午..跟baby們去左買嘢...
去左食嘢...飽飽的~
笑到個肚好痛lo.....
2/9
第一天返學去了...
一個字..[頹]...=.=''
整天在夢遊的感覺.....
我唔會成段都會係咁啊ma...?!...@@
今年我覺得會很難過la...
終於見識到楊寄萍的威力la...
不得了...=.=''
今段都係難挨+la.....唉~~~~~~~~~
救命啊.....T^T
已經好無言.....
岩岩同啊駿&小綠去左食泰國嘢..
正...!!>,<
| | 發表時間:2010-09-02 10:46 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 14 日 星期六
2010-08-14
|
|
吼吼~
好耐冇打blog la...
其實日日都想打...
不過..好攰la..
打la...要睇晒先準走....haha...xp
4/8
生日了...搞唱k...
多謝每 位出席ge朋友仔~
多謝每一個人ge''生日快樂''la...
多謝啊駿餐飯la~

鮪味亭是也..食到好飽啊~

My Dear baby~還欠一位peng baby厚~
5/8
祝我''生日快樂''厚~*v*
m記bbq~
3點幾去左霸爐.好彩有simon陪我..-3-
落大雨先黎bbq...
爽啊~
好好玩~

中午的我還很好滴啦..*v*

同左兩位大細路玩完之後..就....
綠荼溝水咁lo...成身都係...-3-
為有企係個爐上邊烘一烘先走la...=.=''
8/8
啊豬生日快樂厚~
去左捧佢場..
唱k是也~
6點先走~.~
9/8
yiki生日快樂厚~
小綠開始放假la...
中午同佢出左去食嘢..
傾下計....唔捨得你...-3-
同時地....
提早一天同魚baby慶生日...
晚上跟魚魚baby & bieber &lok lok佢地
8個一齊去食雪鍋...正...!!

我燒+....超正la...*v*...
冇燶到+....
10/8
魚魚baby~
生日快樂啊~
i love u 喔..haha...^3^
11/8
同麥當當d同事去了唱k....
做左咪霸...正....*v*
臨走前..見到大,細孖..
過左隔離玩一玩...
呵呵~有機會再玩過la....=]
開心~開心的一晚.....=D
5點多走....[開心的啦~*v*]
12/8
開心左一日都冇...
今日返工好嬲lo....
超無奈...
做壞晒d規矩....
真係超嬲你lo....
哼...
13/8
今日過左#23..
科學館la..
7點幾放工....
係#23都唔錯..時間過得很快厚...
>>>>
總結....
祝咁多位壽星生日快樂la~
每天都是忙忙碌碌的一天...
好攰lo...../.\''
唉....生活太過充實了....-3-
| | 發表時間:2010-08-14 01:23 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 110 | »
|