AR_Sin0805
暱稱: AR_Sin
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
♥clock♥
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  

2010 年 9 月 2 日  星期四
2010-09-02
 
 
 

 

 

 

30/8

bbq.

正點....

終於可以成班人一齊出去玩la~

陽光~沙灘~爽啊~

臨開學前總算可以輕鬆的玩了一次~

 

 

 

 

1/9

開學了~

班主任ma...女人....一般.....=.=''

好掛住蔡b啊~啊sir太好la~T^T

下午..跟baby們去左買嘢...

去左食嘢...飽飽的~

笑到個肚好痛lo.....

 

 

2/9

第一天返學去了...

一個字..[頹]...=.=''

整天在夢遊的感覺.....

我唔會成段都會係咁啊ma...?!...@@

今年我覺得會很難過la...

終於見識到楊寄萍的威力la...

不得了...=.=''

今段都係難挨+la.....唉~~~~~~~~~

救命啊.....T^T

已經好無言.....

岩岩同啊駿&小綠去左食泰國嘢..

正...!!>,<

發表時間:2010-09-02 10:46 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

2010 年 8 月 14 日  星期六
2010-08-14
 
 
 

 

 

 

吼吼~

好耐冇打blog la...

其實日日都想打...

不過..好攰la..

打la...要睇晒先準走....haha...xp

 

 

4/8

生日了...搞唱k...

多謝每 位出席ge朋友仔~

多謝每一個人ge''生日快樂''la...

多謝啊駿餐飯la~

鮪味亭是也..食到好飽啊~

My Dear baby~還欠一位peng baby厚~

 

 

5/8

祝我''生日快樂''厚~*v*

m記bbq~

3點幾去左霸爐.好彩有simon陪我..-3-

落大雨先黎bbq...

爽啊~

好好玩~

中午的我還很好滴啦..*v*

同左兩位大細路玩完之後..就....

綠荼溝水咁lo...成身都係...-3-

為有企係個爐上邊烘一烘先走la...=.=''

 

8/8

啊豬生日快樂厚~

去左捧佢場..

唱k是也~

6點先走~.~

 

9/8

yiki生日快樂厚~

小綠開始放假la...

中午同佢出左去食嘢..

傾下計....唔捨得你...-3-

同時地....

提早一天同魚baby慶生日...

晚上跟魚魚baby & bieber &lok lok佢地

8個一齊去食雪鍋...正...!!

我燒+....超正la...*v*...

冇燶到+....

 

 

10/8

魚魚baby~

生日快樂啊~

i love u 喔..haha...^3^

 

11/8

同麥當當d同事去了唱k....

做左咪霸...正....*v*

臨走前..見到大,細孖..

過左隔離玩一玩...

呵呵~有機會再玩過la....=]

開心~開心的一晚.....=D

5點多走....[開心的啦~*v*]

 

12/8

開心左一日都冇...

今日返工好嬲lo....

超無奈...

做壞晒d規矩....

真係超嬲你lo....

哼...

 

 

13/8

今日過左#23..

科學館la..

7點幾放工....

係#23都唔錯..時間過得很快厚...

 

>>>>

總結....

祝咁多位壽星生日快樂la~

每天都是忙忙碌碌的一天...

好攰lo...../.\''

唉....生活太過充實了....-3-

 

 

 

發表時間:2010-08-14 01:23 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]